Ik ben nog maar een beginner, dit hebben anderen en ik geconstateerd.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:19 schreef leeroy het volgende:
[..]
Het moet ook wat over je persoonlijkheid en je vechtstijl zeggen!
Bunda Grande? Que?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voornaam "Bunda Grande" Achternaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 02:24:35 ]
Meestal rond een uurtje of 3 a 4. Eerder al de prelims. Volgens mij zitten de meesten vanaf 1 uur voor de monitorquote:Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Brawler het volgende:
Even voor de zekerheid:
Dit is het eerste event wat ik hoogstwaarschijnlijk live ga kijken. Maar het is toch in de nacht van vrijdag op zaterdag? Hoe laat begint het ongeveer, Nederlandse tijd?
Main event ergens tussen 04.00 en 06.30, dat hangt er vanaf of fights ervoor gefinished worden of er veel decisions zijn e.d.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef Brawler het volgende:
Even voor de zekerheid:
Dit is het eerste event wat ik hoogstwaarschijnlijk live ga kijken. Maar het is toch in de nacht van vrijdag op zaterdag? Hoe laat begint het ongeveer, Nederlandse tijd?
Boven de voorspellingen staat een vinkje. Share blablabla.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe delen jullie die MMAplayground voorspel image? Als ik dat doe en bekijk hem zegt hij dat hij die niet gaat tonen tot het event voorbij is.![]()
So easy..quote:Op woensdag 28 december 2011 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Boven de voorspellingen staat een vinkje. Share blablabla.
Dat aanvinken en je kan de image hier tonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 15:15:22 ]
Ergens tussen 04.00/06.00quote:Op woensdag 28 december 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jajong is nog 2 weken in Dubai.
Maar overmorgen hoelaat the big fight?
Die snap ik even niet....quote:
Als je op UFC.com kijkt en dan naar de card zelf gaat staat daar een timer, daar staat nog 2 dagen 9 uur en 22 minuten.. als je dat op telt wil dat zeggen dat het om 04.00 is, maar het is GMT +0..quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Die snap ik even niet....
Het begint om 10pm in Las Vegas, dat is een tijdsverschil van 8 uur Greenwich time.
Amsterdam is dan +1 dus 9 uur later, oftwel 07.00 zaterdag morgen.
Of zie ik het nou verkeerd? Ik moet wel de juiste tijd weten want ik ga het live kijken
Thanx voor de verduidelijking, maar eigenlijk zijn we nog niks opgeschoten...quote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je op UFC.com kijkt en dan naar de card zelf gaat staat daar een timer, daar staat nog 2 dagen 9 uur en 22 minuten.. als je dat op telt wil dat zeggen dat het om 04.00 is, maar het is GMT +0..
Eerst was het standaard om 03.00 omdat de UFC toen besloot om het een uur eerder te doen maar dit beviel ze niet en denken dat die mede de reden is van de drop in PPV buys.
Nou leven wij in GMT+1, dus het is waarschijnlijk om 05.00, maar ik zeg gewoon 04.00, 'normaal' is het een verschil van 6 uur maar je ziet nu met winterklok in NL dus verschil zou 5 moeten zijn.
Sowieso is het afhankelijk van hoe de rest van de card gaat, als fights snel worden gefinished kan dit schuiven, de main card zal dus om 03.00 of 04.00 zijn en main event verwacht ik tussen 04.00/06.00.
Veel wijzer wordt je er nu wss niet van, maar mij zelf is ook niet duidelijk of die timer op UFC.com voor de maincard is (denk het wel) of main event.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |