Niet nadenken man, gewoon voor The Reem gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik twijfel nog altijd met The Reem vs Lesnar
Dus jij hebt je spaarrekening al geplunderd en op the reem gezet?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet nadenken man, gewoon voor The Reem gaan
Uiteraard, en als hij verliest dan sla ik hem in elkaarquote:Op woensdag 28 december 2011 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij hebt je spaarrekening al geplunderd en op the reem gezet?![]()
Laten we alvast wedden op The Hooy Vs The Reem.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, en als hij verliest dan sla ik hem in elkaar
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, en als hij verliest dan sla ik hem in elkaar
The Hooy Vs The Reem - by SUB (strikes), round 1quote:Op woensdag 28 december 2011 01:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Laten we alvast wedden op The Hooy Vs The Reem.
Iemand moet toch de taak van Jajong overnemen als die er niet isquote:Op woensdag 28 december 2011 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Pics van je bet dan, met je grote bakkes
Hahaha...heb je gelijk een nieuwe naam voor een eventuele kloon.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The Hooy Vs The Reem - by SUB (strikes), round 1
[..]
Iemand moet toch de taak van Jajong overnemen als die er niet is
Lees verder:quote:Chief among them: that he’s “done” chasing a rematch with 185-pound kingpin Anderson Silva and that, if he defeats Mark Munoz next month in their title eliminator, he’ll ask UFC brass for a bout with champions like Junior dos Santos, Jon Jones or Georges St. Pierre instead.
“I’m going to become the No. 1 contender on Jan. 28, but despite what you might think, I’m not going to use that voucher to fight Anderson Silva,” Sonnen says. “I’ll be looking at dos Santos, Jones and possibly St. Pierre. voucher to Dana White and I will pick one of those three guys. My time with Anderson is done.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels vereeuwigd als onderschriftquote:Op woensdag 28 december 2011 01:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha...heb je gelijk een nieuwe naam voor een eventuele kloon.
Wat zou voor mij een goede vechtersbazinbijnaam zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inmiddels vereeuwigd als onderschrift
---
Even de hype verder aanslingeren:
en
O nee je heet geen geo3kant meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zou voor mij een goede vechtersbazinbijnaam zijn?
En voor Geo...
Threeway.
Ah het ging toch over me nick ik denk al, is dit nou een uitnodiging voor een threeway..quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
O nee je heet geen geo3kant meer.
Nee hahaha.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah het ging toch over me nick ik denk al, is dit nou een uitnodiging voor een threeway..
Geen idee!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zou voor mij een goede vechtersbazinbijnaam zijn?
En voor Geo...
Threeway.
Explainquote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik vind voor mezelf Jenkings wel grappig
Ow ik heb er 1quote:Op woensdag 28 december 2011 02:11 schreef leeroy het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik vind voor mezelf Jenkings wel grappig
Het is phantom, maar ook met correcte spelling is het niksquote:Op woensdag 28 december 2011 02:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow ik heb er 1
The Fantam Of The MMA
Ik weet dat het phantom is..maar anders zou het niks mijn nick te maken hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is phantom, maar ook met correcte spelling is het niks
Verzin jij eens een goede dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is phantom, maar ook met correcte spelling is het niks
Voor jou? Als een vechtert?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verzin jij eens een goede dan.
Leeroy Jenkings van dat YouTube filmpje!quote:
Voornaam "Bunda Grande" Achternaam.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verzin jij eens een goede dan.
Het moet ook wat over je persoonlijkheid en je vechtstijl zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |