Helemaal mee eens. Ik zat gewoon te trollen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De UFC van 1999 kun je moeilijk vergelijken met de UFC van nu. Zowel de omvang en populariteit van de organisatie als de kwaliteit van de vechters is enorm gestegen. De beste vechters ter wereld willen nu allemaal in de UFC vechten en UFC-kampioen zijn betekent nu dat je door iedereen gezien wordt als de beste ter wereld in je gewichtsklasse. Deze partij gaat enorm veel kijkers opleveren en als Alistair wint verslaat hij één van de grootste publiekstrekkers ooit in deze organisatie. Bas was UFC champ, dat pakt niemand hem meer af maar de aankomende partij is gewoon huge.
Eindelijk een high kaliber Diaz filmpje!quote:
quote:
Coole actie voor zijn zusje. Mag die gast sowieso echt heel erg. Qua vechten en alles eromheen. Goede gozer.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zat gewoon te trollen.
quote:
mwaaa, echt een showbinkie die in mijn ogen niet thuis geeft wanneer het er om gaat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Coole actie voor zijn zusje. Mag die gast sowieso echt heel erg. Qua vechten en alles eromheen. Goede gozer.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
mwaaa, echt een showbinkie die in mijn ogen niet thuis geeft wanneer het er om gaat.
Daarom heeft hij ook 4 ronden lang met 2 gebroken handen doorgevochtenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
mwaaa, echt een showbinkie die in mijn ogen niet thuis geeft wanneer het er om gaat.
Dat ja. Dat filmpje is gewoon pijnlijk om te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Faber is inderdaad wel een manneke, maar goed dat hebben al die kleine, maar het is inderdaad wel iemand die toch door blijft gaan. Moet je maar eens kijken naar Faber-Aldo... Toen heeft ie me toch op z'n klote gekregen qua low-kicks. Niet normaal.
Zie je hem op het einde per brancard naar buiten worden gereden. Toen was echt zijn hele been aan gort.
Heb hier toen een foto gepost, hier nog een, deze is een paar dagen later, maar op die ene was z'n been gewoon zwart!
[ afbeelding ]
Daar zijn veel boterhammen voor nodig geweest. Zit deze serie nu ook net te kijken.quote:
Het is dat ik weet dat hij een professionele athleet is, anders had ik hem een curlmonkey gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |