Diaz deed het nadat Cerrone een opmerking had gemaakt aldus Dana.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Diaz is een etterbak! Maar goed wordt nog een leuke voor de weigh-in! Denk dat Diaz Cowboy pakt, maar ik hoop dat Cowboy hem echt goed te grazen neemt en een lesje leert!
twitter:benfowlkesMMA twitterde op donderdag 29-12-2011 om 00:40:36BTW, according to Dana White, the Cerrone-Diaz dust-up was started by Cerrone telling Diaz he was going to 'get in that ass.' reageer retweet
Mja dan nog vind ik dat je niet fysiek moet worden tot je in de ring staat... Bekende uitspraak in het Engels is:quote:Op donderdag 29 december 2011 09:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Diaz deed het nadat Cerrone een opmerking had gemaakt aldus Dana.twitter:benfowlkesMMA twitterde op donderdag 29-12-2011 om 00:40:36BTW, according to Dana White, the Cerrone-Diaz dust-up was started by Cerrone telling Diaz he was going to 'get in that ass.' reageer retweet
Vind dat een Diaz moet snappen dat hij zo'n voorbeeld functie heeft dat ie dan niet moet gaan aanvallen en daarnaast als er iemand ook grove dingen naar zijn tegenstanders slingert dan is het Diaz wel. Denk dat als je uit kan delen je ook moet incasseren.quote:Sticks and stones
Will break my bones
But names will never hurt me.
Flikker toch op man, ze gaan elkaar afmaken in een kooi. Daar hoort dit wel een beetje bij hoor, good for business.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja dan nog vind ik dat je niet fysiek moet worden tot je in de ring staat... Bekende uitspraak in het Engels is:
[..]
Vind dat een Diaz moet snappen dat hij zo'n voorbeeld functie heeft dat ie dan niet moet gaan aanvallen en daarnaast als er iemand ook grove dingen naar zijn tegenstanders slingert dan is het Diaz wel. Denk dat als je uit kan delen je ook moet incasseren.
Ik snap dat ook niet zo. Mensen juichen wanneer vechters elkaar in de octagon een pak rammel geven, maar o wee als er vooraf een opstootje plaatsvindt. Hypocriet als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Flikker toch op man, ze gaan elkaar afmaken in een kooi. Daar hoort dit wel een beetje bij hoor, good for business.
Dat dus, prima beetje opjagen, maar van elkaar afblijven...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het niet zo'n ramp als het maar bij woorden blijft, beetje haat en nijd mag best.
Zijn veel mensen die blijven 'martial arts is all about respect' maar er lopen genoeg lompe testosteron bommetjes rond die zich nooit weten te gedragen.
Dat gevecht zegt niet zoveel, z'n tegenstander stelde niets voor. Z'n UFC debuut tegen Mir daarentegen was een mooi voorbeeld. Brock haalde Mir eenvoudig neer, maar z'n submission defense was nog niet zo goed. Daar heeft hij goed aan gewerkt, getuige het tweede gevecht tegen Mir.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Opperkwal het volgende:
Weet niet of iemand deze nog niet gezien heeft maar wel een overtuigend debuut voor Brock Lesnar
De meeste mensen die hier komen zijn bekend met dit soort filmpjesquote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Opperkwal het volgende:
Weet niet of iemand deze nog niet gezien heeft maar wel een overtuigend debuut voor Brock Lesnar
Dat was alleen maar zodat Brock een professionele carriere zou krijgen om de UFC in te mogen. Vraag me eigenlijk af of nog wel eens iets van Lashley gaan horen dat ie richting de UFC oid gaat komen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Opperkwal het volgende:
Inderdaadquote:
Denk toch dat ik ga voor de KO/TKO/DQ...quote:Lesnar wint met Decision
10,00
Lesnar by KO, TKO or DQ
3,00
Lesnar wint met Submission
11,00
Gelijk
35,00
Overeem by Decision
8,50
Overeem by KO, TKO or DQ