Uit ervaring weet ik dat laat opblijven beter werkt dan heel vroeg op. In dat laatste geval voel je je pas écht brak!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, zit er wel over na te denken om een keer live te kijken, misschien alleen laat opblijven of heel vroeg op
Misschien een hele domme vraag maar: is dit inclusief de main event?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:14 schreef Fyodor het volgende:
Belangrijk nieuws voor iedereen die UFC live wil kijken:
Het was al eerder gemeld, maar een legale HD stream via www.ufc.tv kost nu maar 7 dollar, ruim 5 euro. Voor de prijs hoef je het dus niet te laten, steun de vechters!![]()
UFC in Rio is ook 7 dollar, de volgend UFC on Fox is 10 dollar. Nog steeds hele nette prijzen!
Ja, het betreft de maincard inclusief main event (Brock vs Alistair), samen dus 5 gevechten. De preliminary card (4 gevechten) kan je voor die tijd gratis op Facebook bekijken. Tussen de preliminary card en de maincard heb je nog 2 gevechten die op TV worden uitgezonden, hiervoor komt Geo vaak wel met een streampje.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag maar: is dit inclusief de main event?
Goeie tip, ik ga het voor aankomend event doen. Wil wel eens die meerdere camerastandpunten uitproberen: in de lockerrooms, tussen de rondes met de coaches.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:14 schreef Fyodor het volgende:
Belangrijk nieuws voor iedereen die UFC live wil kijken:
Het was al eerder gemeld, maar een legale HD stream via www.ufc.tv kost nu maar 7 dollar, ruim 5 euro. Voor de prijs hoef je het dus niet te laten, steun de vechters!![]()
UFC in Rio is ook 7 dollar, de volgend UFC on Fox is 10 dollar. Nog steeds hele nette prijzen!
Ik dacht dat de ppv 50 dollar wasquote:Op donderdag 22 december 2011 10:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ja, het betreft de maincard inclusief main event (Brock vs Alistair), samen dus 5 gevechten. De preliminary card (4 gevechten) kan je voor die tijd gratis op Facebook bekijken. Tussen de preliminary card en de maincard heb je nog 2 gevechten die op TV worden uitgezonden, hiervoor komt Geo vaak wel met een streampje.
Hier kan je de fightcard bekijken: http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_141
Klopt ook, een normale PPV is 45 dollar en 55 voor een HD versie. Dit gaat via de TV en onze stream gaat juist via internet (hoewel je natuurlijk altijd je PC/laptop aan kan sluiten op je TV en zo 'gewoon' op de TV kan kijken).quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ppv 50 dollar was
Maar voor dat geld schaf ik hem ook gewoon aan.
Alleen is er nooit echt reclame voor gemaakt. Ze richten zich meer op de Amerikaanse PPV markt. Zo duurde het een tijd voordat ik überhaupt wist dat je voor 20 dollar een legale stream kon kopen en nu dus voor slechts 7 dollar. Het is wel te hopen dat het aanslaat, want de PPV cijfers van de UFC zijn gewoon niet al te best de laatste tijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Hooidraad het volgende:
7 dollar is inderdaad geen geld voor zoiets, ik denk dat ze wel aardig wat 'betalers' erbij zullen harken.
Alleen kan ik hem dan alsnog niet op mijn tv kijken, beetje jammer. Wil best een dag later 10 dollah betalen om te kijkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Alleen is er nooit echt reclame voor gemaakt. Ze richten zich meer op de Amerikaanse PPV markt. Zo duurde het een tijd voordat ik überhaupt wist dat je voor 20 dollar een legale stream kon kopen en nu dus voor slechts 7 dollar. Het is wel te hopen dat het aanslaat, want de PPV cijfers van de UFC zijn gewoon niet al te best de laatste tijd.
Hier trouwens de Countdown naar UFC 141: Lesnar vs Overeem!
Oude tv? Want normaal gesproken kun je toch zo het beeld op je TV krijgen via een HDMI kabeltje?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Alleen kan ik hem dan alsnog niet op mijn tv kijken, beetje jammer. Wil best een dag later 10 dollah betalen om te kijken
tv heeft ps3 + xbmc box. Ga er niet ook nog een laptop aan hangenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Oude tv? Want normaal gesproken kun je toch zo het beeld op je TV krijgen via een HDMI kabeltje?
HDnet zend dit niet uit, het is PPV..quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Smoofie het volgende:
Kun je geen livestream meepakken van HDNet ofzo? Ik wil het echt live kijken.
quote:THQ voegt Mixed Martial Arts-ster Alistair Overeem toe aan het roster van UFC Undisputed 3. Gamers die Overeem in hun spel willen hebben, kunnen een gratis downloadtoken krijgen door deel te nemen aan een actie van THQ op Facebook.
Gamers die het in februari 2012 te verschijnen spel UFC Undisputed 3 willen uitbreiden met de Nederlandse vechter Alistair Overeem, kunnen op Facebook een gratis token verdienen, zo maakte THQ donderdag bekend. bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |