Tjaquote:Op donderdag 22 december 2011 01:35 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja maar wat als je niet betaald?
Levels - Aviciiquote:Op donderdag 22 december 2011 01:35 schreef cygnusx het volgende:
Ohja, hoe heet die dubstep plaat ook alweer van eergister (geloof ik)
Werd rond middernacht gedraaid, klonk wel erg goed!
he, dat is mijn appelsapquote:
Daaromheen staan allemaal tentjes met Gluhwein, bier, chocomel etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:35 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou afvraag he. Als je daar staat, kan je dan nog ergens wat te zuipen halen of sta je echt constant zo'n vierkante kast aan te staren?
quote:
quote:
ik kwam klaar toen je erwin krol zei...quote:
Ah. Da's wel nice opzich.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daaromheen staan allemaal tentjes met Gluhwein, bier, chocomel etc.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kwam klaar toen je erwin krol zei...
Ik hou van pokeflutes.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zit nog steeds aan de telefoon?Hangen ze nog op of moet ik dat zelf doen. Ik hoor gewoon radio nu
je mag ophangen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik zit nog steeds aan de telefoon?Hangen ze nog op of moet ik dat zelf doen. Ik hoor gewoon radio nu
Wow, dat zei Britt net ook en nu lees ik het hierquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Groninger. het volgende:
ik moest je wakker maken het was niet mijn idee
nee duurt een uurquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Schreeuw iets.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
ik ben voor haar gemaaktquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, dat zei Britt net ook en nu lees ik het hier![]()
!!
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je niet beter screenshots maken ipv filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |