quote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef MakkieR het volgende:
Esteban moet een standbeeld krijgen op het museumplein in Amsterdam
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
directe rode kaart dus ook competitie.
ik vind het bestquote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef MakkieR het volgende:
Esteban moet een standbeeld krijgen op het museumplein in Amsterdam
bazen avatarquote:
Ja, volgens de de reglementen vast wel. Maar als je als weldenkend mens even de moeite neemt en je in de situatie van Esteban plaatst, dan is ie alles behalve terecht. Als Esteban jouw broertje/neefje/whatever was geweest had je hem volledig terecht gelijk gegeven. Maar nu is het "maar" de keeper van AZ, dus reglement: terechte kaart hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kan je lachen maar die kaart is hoe dan ook terecht
nee, ik heb eerder al aangegeven dat ik de actie van esteban begrijpelijk vind. Wel gaat hij te ver in zijn actie en als die debiel een speler was geweest die dit bij hem deed was hij levenslang geschorst.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, volgens de de reglementen vast wel. Maar als je als weldenkend mens even de moeite neemt en je in de situatie van Esteban plaatst, dan is ie alles behalve terecht. Als Esteban jouw broertje/neefje/whatever was geweest had je hem volledig terecht gelijk gegeven. Maar nu is het "maar" de keeper van AZ, dus reglement: terechte kaart hoor!
Pepe kreeg maar toen wedstrijden toch? En die ging iets lomper te keer. Al weet je het met de KNVB nooitquote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee, ik heb eerder al aangegeven dat ik de actie van esteban begrijpelijk vind. Wel gaat hij te ver in zijn actie en als die debiel een speler was geweest die dit bij hem deed was hij levenslang geschorst.
Ookal overkomt hem dit, hij moet zich niet laten gaan en 2x op die gast intrappen als hij op de grond ligt. Dat moet je gewoon niet doen.
Ik vind de actie wel begrijpelijk, mar men moet niet ineens doen alsof die rode kaart een schande is.
Ik kan niet begrijpen dat je dat niet terecht vindt. Hij heeft geen flauw idee wat er gebeurt, want het is binnen 3 seconden gepiept. Er komt een kale vent op hem ingesprongen, hij springt op en die vent valt. Estebam heeft geen flauw idee wat er gebeurt en terwijl die vent op de grond ligt of hij nog iets scherps in zijn handen heeft o.i.d.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ookal overkomt hem dit, hij moet zich niet laten gaan en 2x op die gast intrappen als hij op de grond ligt. Dat moet je gewoon niet doen.
Haal ik weer even die turn-based vechten-opmerking van me aanquote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn keeper is net aan een of andere gek ontsnapt. Ik had mijn mannen ook van het veld gehaald. Waarom het risico nemen?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:22 schreef GGMM het volgende:
Toffe actie van die keeper, rode kaart kan je duidelijk over discussiëren, van mij had hij hem niet hoeven geven. Maar schandelijk van Verbeek om van het veld af te lopen. Zoiets doe je niet bij een evt. verkeerde beslissing. Hopelijk worden ze uit de beker gegooid.
Het risico op wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn keeper is net aan een of andere gek ontsnapt. Ik had mijn mannen ook van het veld gehaald. Waarom het risico nemen?
Een andere debiel, wie garandeert mij dat er niet nog zo'n figuur het veld op komt? Daarnaast was bijvoorbeeld Esteban duidelijk aangeslagen, dat had een impact op de groep zeiden ze bij de persconferentie.quote:
Oke, maar welke reden is er om aan te nemen dat hij in een groep opereerde?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een andere debiel, wie garandeert mij dat er niet nog zo'n figuur het veld op komt? Daarnaast was bijvoorbeeld Esteban duidelijk aangeslagen, dat had een impact op de groep zeiden ze bij de persconferentie.
Er was geen reden om aan te nemen of die jongen in een groep handelde, maar juist die onzekerheid is een reden om in te grijpen. Waarom hij wachtte tot de rode kaart kwam, begrijp ik niet. Misschien wilde hij de beslissing eerst aan de scheids overlaten, maar die ging vrolijk een kaart uitdelen. Dat hij daarna zelf ingreep, dat lijkt hij ook te zeggen als ze naar binnen lopen. Geen kritiek op de kaar leek het, maar aangeven dat hier zijn grens lag.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, maar welke reden is er om aan te nemen dat hij in een groep opereerde?Kom op zeg, dat is bespottelijk.
Als Verbeek het daarom had gedaan dan had hij direct z'n jongens van het veld af moeten halen, niet pas bij die rode kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |