Daar ben ik het dan ook mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nijhuis had direct moeten staken, veiligheid spelers in geding...
Gewoon een blunder, Verbeek deed wat Nijhuis naliet.
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Wel vuurwerk in een gezin-vak gooien. Of gebouwen vernielen.
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....
Inderdaad. Als dit bij een willekeurige club uit de JL was gebeurd hadden ze nu al 10 wedstrijden zonder publiek opgelegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben echt eens benieuwd naar de strafmaat van de KNVB.
MVV werd gestraft voor vuurwerk () in een wedstrijd met een wedstrijd zonder publiek, een seizoen of 3 geleden.
Ajax zal wel weer geldboete krijgen en een vrijbrief naar de kwartfinale.
Eindelijk eens een zinnige reactie van een Feyenoorder, helemaal mee eens. KNVB zal de regels naar dit meoten veranderen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nijhuis had direct moeten staken, veiligheid spelers in geding...
Gewoon een blunder, Verbeek deed wat Nijhuis naliet.
Of ajax aanvallen tijdens Feyenoord-Ajax.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....
Ik gok, herspelen van de wedstrijd op neutraal terrein, beote en twee bekerwedstrijden zonder publiek ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben echt eens benieuwd naar de strafmaat van de KNVB.
MVV werd gestraft voor vuurwerk () in een wedstrijd met een wedstrijd zonder publiek, een seizoen of 3 geleden.
Ajax zal wel weer geldboete krijgen en een vrijbrief naar de kwartfinale.
Kunstgras relt ook niet lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon bij Heracles gezellig een potje voetbal kijken waar supporters op de tribune blijven zittenzonder hekken en grachten
Het kan wel..
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:18:14Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX reageer retweet
Ja en dan loten ze GVVV thuis om te beginnenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik gok, herspelen van de wedstrijd op neutraal terrein, beote en twee bekerwedstrijden zonder publiek ofzo
Ik ben in heel veel stadions in Nederland geweest en vooral in de Jupiler League is het allemaal echt geen probleem en zit je soms gewoon twee meter van de zijlijn afquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon bij Heracles gezellig een potje voetbal kijken waar supporters op de tribune blijven zittenzonder hekken en grachten
Het kan wel..
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wel waarquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Een prima oplossing. Ajax afschaffen, zijn we meteen van alle problemen in Nederland verlost.
En nu, dat die gozer lijp was is toch niks nieuws?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:18:14Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan 50 euro bieden.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooooh! dan heb ik er wel begrip voor. Voor 50 euro had ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()