Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog best om haar gelachen heb trouwens....ze zegt echt wat ze denktquote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhh
Ing, ik zag gisteravond nog net voor het slapen Britt die ontzettend uit de maat stond te dansen in het glazen huis
Zit je al in de auto?quote:
Ik moet ff nach kaufland iig, drank scorenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
Wat is het plan op je laatste Limburgschhhhhe dag Q?
Ik voorspel Kaufland, inpakken, Macje onderweg, eind van de middag thuisquote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ff nach kaufland iig, drank scorenen dan pakken we de zooi in, gaan we zwemmen, eten en dan nach hause
1 x 8 = 8quote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog best om haar gelachen heb trouwens....ze zegt echt wat ze denkt![]()
En ze had beloofd dat ze tegen betaling opdrachten zou uitvoeren tbv SR dus heeft ze nog 25 seconden op haar hoofd gestaan en de tafel van 8 opgezegd
Nee, hij ging helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik voorspel Kaufland, inpakken, Macje onderweg, eind van de middag thuis
Nu al aan de sprite?quote:
Hadden we mee moeten doen met het verzinnen van de vragen en het opperen van de genomineerden!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb net even de FOK! verkiezing nagelopen en echt 90% van de namen ken ik niet eens
Nou ja gestemd voor zover ik kon
True, gewoon geen tijd voor gehad en verder niet aan gedacht. Volgend jaar maarquote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hadden we mee moeten doen met het verzinnen van de vragen en het opperen van de genomineerden!![]()
Ik vul het ook gewoon in voor zover ik er iets over kan zeggen
Ik snap niet dat de KSC ertussen staat, wat een kuttopicquote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn 3 van de 4 'geselecteerde' topics voor topic van het jaar nu ook echt SC topics van die verkiezing?
Ik heb dus ook voor dat andere topic gekozen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn 3 van de 4 'geselecteerde' topics voor topic van het jaar nu ook echt SC topics van die verkiezing?
Volgens mij is het ook een klein clubje dat stemtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Het is sowieso nogal een klein clubje wat onwijs veel 'nominaties' heeft, zie steeds 3 a 4 dezelfde usernames terugkeren. Terwijl er wel echt nominaties ontbreken imho. Mensen die ook vorige jaren dingen wonnen en nu niet eens genomineerd zijn. Dus heel representatief is het niet volgens mij
Volgens mij niet, hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh maar je moet ook alles invullen?
Heb ik ook niet gedaan hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh maar je moet ook alles invullen?
Waarom? Ik ken aardig wat mensen die daar echt al jaren trouw postenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de KSC ertussen staat, wat een kuttopic.
Ik heb wel een vermoeden, begint met een j?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Pheno het volgende:
Ik ken 99% niet van de mensen in die verkiezingen. En een persoon die in de R&P SC begon te trollen heeft iedereen maar genomineerd als huilies
Jammer dat dat soort dingen er ook gewoon instaan, maar he, de users wilden meer inspraak.
Oh ik had een aantal dingen open gelaten en toen kreeg ik een fout dat ik hem niet compleet had ingevuld, maar nu werkt het inderdaad!quote:
Ja, kuttopic. Een grote kliek met een hoog autisten aandeel. Maar goed, ieder zijn ding. Ik kom er niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken aardig wat mensen die daar echt al jaren trouw postenDe koffieslowchat is dat toch?
Jup. Zij heeft zo'n blauw beschermengeltjequote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden, begint met een j?
En Bastard als zuurste exmod genomineerd en zo![]()
B is tof en was echt een betrokken mod.
Ik had vanaf de eerste minuut ruzie met hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil je met Dr. Flash in een topic
Altijd weten wanneer je trein vertrektquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil je met Dr. Flash in een topic
Je mag kiezen uit de R&P SC en alle andere mensen die die user niet tof vondquote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
Was ik toch bijna de grootste jankbal vergeten in te vullen
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kuttopic. Een grote kliek met een hoog autisten aandeel. Maar goed, ieder zijn ding. Ik kom er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |