Ik vind het nu al leukquote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa en dan gaan we kei-laat slapen en voor we kei-laat gaan slapen, gaan we eerst al onze vriendinnetjes nog even wakker-smssen (of hebben ze nog geen zendmast in Friesland)
Waar was het verstoptquote:
Egwelquote:
EN BLIJF NOU EENS VAN ME AF IN DE SAUNA!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Echt wtf, sinds wanneer denken mensen dat ik op vrouwen val?
Ja, raar is dat tochquote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Echt wtf, sinds wanneer denken mensen dat ik op vrouwen val?
Ja maar jijquote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
EN BLIJF NOU EENS VAN ME AF IN DE SAUNA!
Boewhahahahahquote:Op woensdag 21 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
EN BLIJF NOU EENS VAN ME AF IN DE SAUNA!
Watquote:
In de koelkast...ik was verbaasd dat ik het hadquote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar was het verstopt
[..]
Egwel
Waar zou miss G uithangen?
Die pikante kip, of miss Gquote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de koelkast...ik was verbaasd dat ik het had
En sterkte, niet te vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb ook nog altijd sapjes van Miss G. in de koelkast iddquote:Op woensdag 21 december 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die pikante kip, of miss G
Echt, ik raak zó in de war van dat www
Als jij mee gaat naar de sauna dan stoomt zelfs de ijsgrotquote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd sapjes van Miss G. in de koelkast idd
Ik nog blikjesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog altijd sapjes van Miss G. in de koelkast idd
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij mee gaat naar de sauna dan stoomt zelfs de ijsgrot![]()
Toastje door je neus naar buiten past niet echt lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij mee gaat naar de sauna dan stoomt zelfs de ijsgrot![]()
Whahahahahahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toastje door je neus naar buiten past niet echt lekker![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
Zit ik hier weer in mn eentje te schateren omg
En graag in de slipstream daarvan een iets rustigere maagquote:Op donderdag 22 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Eliesje![]()
![]()
Het was weer lachen...en hopelijk doet je smoeltje morgen niet meer zeer
Bedankt voor je kaartje!!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef tombolafan het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar afkappen ofzo
*wegstreeptquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef MissBliss het volgende:
En ik stuur dit jaar geen kaartjes, dus niet denken: die trut stuurt niet eens wat terug!!
Het is niet persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |