11-1 op 21-12-2012quote:
quote:
Wat een onzin, dat is normaal nooit een probleem.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is zeer te verwachten, 30k mensen te gelijk laten vertrekken is sowieso een drama.
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Rickazio het volgende:
Zag je dat op t laatst? Esteban dacht dat die neger die eraan kwam m ook nog ging aanvallen
omkopingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nah dit is echt iedereen moet gelijk opteringen, normaal heb je de helft al die in de 75 minuut vertrekt.quote:
Mensen zijn nu nogal gefrustreerd omdat ze voor jan lul kaartjes hebben gekochtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is normaal nooit een probleem.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
omkopingIk zag een knipoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij jouw post.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Zorro het volgende:
Nog even herhalen vanwege topicsluiting:
Eigenlijk is de conclusie van vandaag dat ik geen diee heb waar ik over lul.
Groetjes, Zorro.
Ik ben op fok meets vaak genoeg aangevallen, gelukkig kon ik op tijd weg rennenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben zelf tijdens een wedstrijd ook wel eens bijna aangevallen, wel hard kunnen wegrennen. Ik schrok me rot joh. Ongelofelijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag een knipoog!
bij jouw post.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op fok meets vaak genoeg aangevallen, gelukkig kon ik op tijd weg rennen
Ja, dat snap ik. Echter zal het nooit een probleem zijn, wanneer een vol stadion tegelijk weg gaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mensen zijn nu nogal gefrustreerd omdat ze voor jan lul kaartjes hebben gekocht
Nee serieus ik was echt super agressief tijden wedstrijden, dan krijg je mensen uit het publiek achter je aan hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op fok meets vaak genoeg aangevallen, gelukkig kon ik op tijd weg rennen
Dat is allemaal subjectiefquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Op de beelden van AjaxTV was meer te zien
Zwaar leven als ajacied?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben zelf tijdens een wedstrijd ook wel eens bijna aangevallen, wel hard kunnen wegrennen. Ik schrok me rot joh. Ongelofelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |