Luister nog ns ff goed wat hij zei en zag...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou zeggen man.
Onterecht rood, dit is gewoon jezelf berschermen.
Wie weet wat die gast niet van plan was.
Echt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef YazooW het volgende:
Johan Derksen schuift zometeen aan bij Pauw en Witteman!
Daar lopen ze echt achterquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Paul het volgende:
GGMM is onze held, hij heeft in zijn eentje heel ajax geveld
Lekker rellen joh. Die Esteban stelde zich gewoon aan.quote:
Serieus, hoelaat begint tquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef YazooW het volgende:
Johan Derksen schuift zometeen aan bij Pauw en Witteman!
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel een chickie daar links ofniet ?
Mwah...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Toch wel een chickie daar links ofniet ?
Gastquote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kaalgeschoren kopje, zet maar in een werkkamp
Blijkbaar is het een grap.. of toch niet?quote:
is zeer te verwachten, 30k mensen te gelijk laten vertrekken is sowieso een drama.quote:
Dat gebeurt iedere week..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is zeer te verwachten, 30k mensen te gelijk laten vertrekken is sowieso een drama.
Er is niets mis mee met haat sex.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is wel voor Ajax.. dat is net zoiets als rassenmengen
Als ze dersken 1000 bieden komt die geldwolf wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een grap.. of toch niet?
Echt hé.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Als ze dersken 1000 bieden komt die geldwolf wel.
11-1 op 21-12-2012quote:
quote:
Wat een onzin, dat is normaal nooit een probleem.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is zeer te verwachten, 30k mensen te gelijk laten vertrekken is sowieso een drama.
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Rickazio het volgende:
Zag je dat op t laatst? Esteban dacht dat die neger die eraan kwam m ook nog ging aanvallen
omkopingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nah dit is echt iedereen moet gelijk opteringen, normaal heb je de helft al die in de 75 minuut vertrekt.quote:
Mensen zijn nu nogal gefrustreerd omdat ze voor jan lul kaartjes hebben gekochtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat is normaal nooit een probleem.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
omkopingIk zag een knipoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij jouw post.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Zorro het volgende:
Nog even herhalen vanwege topicsluiting:
Eigenlijk is de conclusie van vandaag dat ik geen diee heb waar ik over lul.
Groetjes, Zorro.
Ik ben op fok meets vaak genoeg aangevallen, gelukkig kon ik op tijd weg rennenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben zelf tijdens een wedstrijd ook wel eens bijna aangevallen, wel hard kunnen wegrennen. Ik schrok me rot joh. Ongelofelijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag een knipoog!
bij jouw post.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op fok meets vaak genoeg aangevallen, gelukkig kon ik op tijd weg rennen
Ja, dat snap ik. Echter zal het nooit een probleem zijn, wanneer een vol stadion tegelijk weg gaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mensen zijn nu nogal gefrustreerd omdat ze voor jan lul kaartjes hebben gekocht
Nee serieus ik was echt super agressief tijden wedstrijden, dan krijg je mensen uit het publiek achter je aan hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben op fok meets vaak genoeg aangevallen, gelukkig kon ik op tijd weg rennen
Dat is allemaal subjectiefquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Op de beelden van AjaxTV was meer te zien
Zwaar leven als ajacied?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Ben zelf tijdens een wedstrijd ook wel eens bijna aangevallen, wel hard kunnen wegrennen. Ik schrok me rot joh. Ongelofelijk.
Is een hele normale reactie pannekoek net nadat je bent aangevallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Rickazio het volgende:
Zag je dat op t laatst? Esteban dacht dat die neger die eraan kwam m ook nog ging aanvallen
quote:
Ja ik ook, zelfde reactie als Esteban maar daarna moest ik wel rennen van 11 man haha.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Culemborg, een stad in het midden van Nederland, staat misschien wel symbool voor wat er de afgelopen jaren gebeurt in veel straten en wijken van ons land. Twee jaar geleden, tijdens de jaarwisseling van 2009/2010, kwam het tot rellen tussen bewoners van Molukse en Marokkaanse afkomst in de wijk Terweijde, toen een auto, bestuurd door Marokkaanse jongeren, tegen de gevel reed van een huis van Molukse bewoners. De wijk werd landelijk nieuws en er werd gesproken van een multiculturele veldslag. De gesprekken met de bewoners en de uitdaging om bij te dragen aan het verbeteren van de situatie in de wijk Terweijde, hebben geleid tot deze bijzondere uitzending. Onder leiding van Jeroen Pauw, een gesprek met de mensen uit de wijk, met de burgemeester en met andere professioneel betrokkenen. Ze blikken terug en kijken vooruit. Hoe is de situatie nu in Terweijde? Wat is er de afgelopen twee jaar gebeurd om de situatie te verbeteren? En wat zijn de oplossingen om voorgoed af te komen van spanningen in de wijk? Hoe committeert eenieder zich aan het voorkomen van nieuwe uitbarstingen en het verbeteren van de leefomgeving. Voorafgaand kijken alle deelnemers samen naar de documentaire.
Komt er ook een 3D versie op DVD?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwe beelden van Ajax TV.
Dat is niet om te lachen, het is echt gebeurd dat een mod mij wou schoppen, maar hij schopte de verkeerdequote:
Hahaha, dat zie je ook bijna in elke competitie. Lijkt wel of stewards eerder worden aangenomen als ze overgewicht hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Is een hele normale reactie pannekoek net nadat je bent aangevallen.
Trouwens; die stewards moeten geselecteerd worden op fitheid, ongelofelijk dat er van die dikzakken stewards zijn.
Blu ray jongequote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Komt er ook een 3D versie op DVD?
Wel keeper geweest bij de 1 na beste club ter wereldquote:
Zoveel faal in één post.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig gebeurd dit niet bij andere clubs
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig gebeurd dit niet bij andere clubs
Nee man, dat wordt natuurlijk direct up to date gehouden door Nu is deze wedstrijd HOT in de nieuwswereld.quote:
Je ziet zulke dingen echt totaal niet aankomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ja ik ook, zelfde reactie als Esteban maar daarna moest ik wel rennen van 11 man haha.
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen, het is echt gebeurd dat een mod mij wou schoppen, maar hij schopte de verkeerde
Sarcasme vergeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente - Utrecht incident vergeten?
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
"It must be love" en dan die karatetrap
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dit als vervanging dan die SR rommel.
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1895wt_1270quote:Voel je als scheidsrechter Bas Nijhuis
3FM Serious Request veiling ten bate van het Rode Kruis
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef OmniRocket het volgende:
Ajacied trap Esteban .. liedje "it must be love love love"
EL faal
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:59:52Schakel je na dat idiote Ajax-AZ-gedoe over naar een andere zender, krijg je op Ned1 prompt 'Knoop in je zakdoek'. Toch frappant. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
"It must be love" en dan die karatetrap
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 21-12-2011 om 22:59:52Schakel je na dat idiote Ajax-AZ-gedoe over naar een andere zender, krijg je op Ned1 prompt 'Knoop in je zakdoek'. Toch frappant. reageer retweet
bazen nrquote:
Was trouwens best leuk dat concertquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar als AZ de procedure wint, dan weet ik wel wat er in de toekomst gaat gebeuren als er een speler het veld opkomt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar als AZ de procedure wint, dan weet ik wel wat er in de toekomst gaat gebeuren als er een speler het veld opkomt.
Andersom toch ook. Als Ajax wint dan gaan alle thuissupporters het veld oprennen en de keeper slaan. Is hetzelfde.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen van beide, overspelen 11 tegen 11 in de ArenA met supporters, dan zou de KNVB pas een statement maken! Waarschijnlijk krijgt Ajax wel een flinke geldboete (terecht!)quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef beantherio het volgende:
Wat is waarschijnlijker:
- AZ die de wedstrijd reglementair verliest omdat ze weigerden verder te spelen?
- Ajax die de wedstrijd reglementair verliest omdat ze 1) de veiligheid van de spelers hebben kunnen garanderen of 2) een van hun supporters zich zo ernstig misdraagt?
Ik hoop het niet maar ik vrees dat het de eerste keus gaat worden, en dat Ajax hooguit een paar wedstrijdjes zonder publiek moet spelen.
is zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Die jodenbond gaat uiteraard voor de meest veilige oplossing, uitspelen zonder publiek 10 vs. 11
Maar dan zegt Gert Jan natuurlijk: Dikke lul met jullie, dan komen we gewoon niet opdagen, zoek het maar lekker uit met je kutbeker.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Die jodenbond gaat uiteraard voor de meest veilige oplossing, uitspelen zonder publiek 10 vs. 11
Niet Ajax geldboete. Die gast moet de boete krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen van beide, overspelen 11 tegen 11 in de ArenA met supporters, dan zou de KNVB pas een statement maken! Waarschijnlijk krijgt Ajax wel een flinke geldboete (terecht!)
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
Gewoon snipers in het stadion. Genoeg mensen spelen COD en kunnen quickscopen
ze renden te traagquote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef Muto het volgende:
Die stewards komen ook echt vanuit bijna de hoekvlag aanrennen. En veeeels te laat.
En terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan zegt Gert Jan natuurlijk: Dikke lul met jullie, dan komen we gewoon niet opdagen, zoek het maar lekker uit met je kutbeker.
quote:
Als Ajax benadeeld wordt wel?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef NumberSeven het volgende:
Als AZ straks benadeeld wordt, en dat gaat wss. gebeuren dan kunnen we net zo goed een andere sport kiezen want dan is er niets meer over van voetbal. Fifa, Uefa, KNVB, allemaal fucked up.
Blatter die maar niet wilt oprotten etc.
Prima, log maar uit, gooi je account door de shredder en tot nooit meer ziens. Nepfan.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef NumberSeven het volgende:
Als AZ straks benadeeld wordt, en dat gaat wss. gebeuren dan kunnen we net zo goed een andere sport kiezen want dan is er niets meer over van voetbal. Fifa, Uefa, KNVB, allemaal fucked up.
Blatter die maar niet wilt oprotten etc.
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Ajax benadeeld wordt wel?
Fan van wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, log maar uit, gooi je account door de shredder en tot nooit meer ziens. Nepfan.
Bewijs het maar dat ze genaaid zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.
Ajax had toch gewoon kunnen winnen van Madrid?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ajax is ook keihard genaaid mbt de wedstrijd van Lyon, maar de Uefa heeft de macht dus is er gewoon helemaal niets aan te doen. Het mooiste is als alle bekende voetballers en coaches samen tegen de Fifa/Uefa gaan demonstreren maar dat zal wel niet gebeuren.
quote:Feyenoord-spelers aangevallen
De wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in de Beloften Eredivisie is geëindigd in ongeregeldheden. Feyenoord-spelers werden door bezoekers aangevallen en mishandeld.
Na afloop van het duel, dat door Ajax met 3-1 werd gewonnen en bijgewoond werd door 8000 toeschouwers, bestormden bezoekers het veld en mishandelden de Chileense speler Jorge Acuna van Feyenoord. Hij moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. Ook andere spelers, onder wie Robin van Persie, liepen klappen op.
Gérard de Nooijer vertelde: "Direct na het laatste fluitsignaal werd het veld massaal bestormd. We konden geen kant op. Ik zag dat Van Persie en Acuña flinke klappen kregen en zelf kreeg ik ook nog een dreun op mijn kaak. Kike was zelfs groggy."
Voor de wedstrijd was het ook al raak; toen maakten fans van Ajax een team van TV Rijnmond het werken onmogelijk. De twee verslaggevers moesten onder bescherming van Ajax-stewards worden weggeleid.
De clubleiding van Ajax liet in een officiële reactie meteen na het gebeuren weten zich diep te schamen voor het gedrag van een bepaald gedeelte van de aanhang. "Dit gedeelte van onze aanhangers is bij ons bekend. Ajax vraagt zich af of dit soort wedstrijden onder deze omstandigheden nog wel kan worden gespeeld."
Feyenoord heeft aangekondigd zo spoedig mogelijk bij de politie aangifte te doen. Namens Feyenoord reageerde manager Jan Willem van Dop: "Het is vreselijk dat zoiets gebeurt, nota bene bij een wedstrijd in de beloftencompetitie. Wij zullen ons zo spoedig mogelijk beraden over de vraag of Feyenoord dit soort wedstrijden nog onder dergelijke omstandigheden zal spelen. Ook met het oog op de binnenkort te spelen bekerfinale tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord in Kerkrade, willen we hierover zo snel mogelijk met de KNVB in contact treden. Want dat dit kan gebeuren bij een wedstrijd in de beloftencompetitie, is te triest voor woorden en moet in de toekomst hoe dan ook worden vermeden."
Een deel van de rumoerige bezoekers zou nog op sportcomplex De Toekomst aan de Borchlandweg in Ouder Amstel aanwezig zijn. De Mobiele Eenheid is inmiddels ingezet.
Ik vind het lullig voor Ajax, maar ik vind wel dat ze uit de beker moeten. Ze kunnen er niet veel aan doen dat er zo'n gek het veld op rent. Maar door Ajax uit de beker te nemen denk ik dat je wel andere mensen afschrikt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als Ajax benadeeld wordt wel?
twitter:KeesJongkind twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:10:18Betwijfel of die idioot #AjaAz het woord 'hekel' heeft gebruikt. Ik bedoel dat zijn toch twee lettergrepen. reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vind het lullig voor Ajax, maar ik vind wel dat ze uit de beker moeten. Ze kunnen er niet veel aan doen dat er zo'n gek het veld op rent. Maar door Ajax uit de beker te nemen denk ik dat je wel andere mensen afschrikt.
En nu?quote:
vraag nu al twee topics of je dat wil sharenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
Jurisprudentie jongens, JURISPRUDENTIE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |