Van wie zijn ze dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef muzas het volgende:
Mensen die niet snappen dat die stewards niet van ajax zijn
Net gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is daar Esteban al aangevallen?
Ja, in zoverre dat Ajax verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
OK DUS ALS ik het goed begrijp iS HET AAJAX ZIJN SHCULD? @!!!!!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
OK DUS ALS ik het goed begrijp iS HET AAJAX ZIJN SHCULD? @!!!!!
Anonyquote:
Idd, als het 2-0 voor AZ stond had Verbeek sowieso gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Quisho het volgende:
Maar als Ajax geen 1-0 voorsprong krijgt is het niet eerlijk
Wedstrijd of 3 zonder publiek omdat het niet de eerste keer is lijkt me meer op zijn plaats.quote:
Kon met het staafincident ook, dit is niks anders. Bullshit verhalen om zichzelf vrij te pleiten dus weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze bespreken net de procedures. Ajax kan niet uitgesloten worden. Dus hou maar op met je kruistochtje.
Kan niet. Procedure voorziet hier niet in. Kijk je wel naar EL 1? Daar wordt dit heel erg helder uitgelegd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Muto het volgende:
Ajax eruit is wel een optie. Ajax schuldig verklaren en uit het bekertoernooi zetten.
Valt wel onder hun verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef muzas het volgende:
Mensen die niet snappen dat die stewards niet van ajax zijn
Kan ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd of 3 zonder publiek omdat het niet de eerste keer is lijkt me meer op zijn plaats.
Verbeek niet, zeker niet na de rode kaart.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, als het 2-0 voor AZ stond had Verbeek sowieso gewoon blijven staan.
Ja lijkt me wel idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valt wel onder hun verantwoordelijkheid.
Nee, ajax huurt de ArenA, inclusief facilitair personeel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Valt wel onder hun verantwoordelijkheid.
Fout. Niemand hier die de persconferentie volgt? Ik ga niet alles opnieuw uitleggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kon met het staafincident ook, dit is niks anders. Bullshit verhalen om zichzelf vrij te pleiten dus weer.
Ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Verbeek niet, zeker niet na de rode kaart.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, als het 2-0 voor AZ stond had Verbeek sowieso gewoon blijven staan.
En FCU-FCT? Dat is dan ook een paar wedstrijden zonder publiek?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Wedstrijd of 3 zonder publiek omdat het niet de eerste keer is lijkt me meer op zijn plaats.
En terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Steward neerzetten die ingrijpen, dat gebeurt zelfs bij FeyenoordZit er de hele wedstrijd zo'n aap met z'n rug naar het veld je aan te kijken
Precies, win je zo de beker.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik stel dus voor dat de supporters van elke club elke wedstrijd 1 supporter opofferen om op het veld spelers aan te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |