DMquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie is diegene links? Als eerste op de foto?
Nee, Erik.quote:
Nou niet WEER overmoedig worden he Catquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ssssh.... die nacht blijft tussen ons beidjes, dadelijk gaan ze vragen stellen.
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
OMFG, wat is die Brit Dekker een irritant schepsel zeg
Het was wel een beetje opdringerig he?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou niet WEER overmoedig worden he Cat
Cat is van alle gaten markten thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou niet WEER overmoedig worden he Cat
Oke, gooi hem zo nog op de post!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het antwoordnummer; postzegel hoeft niet
Haal haar dan nu aub uit Het Glazen Huis, voordat ze Coentje aanrandtquote:
Ja, vooral van Dirkh!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, weet je nog hoe immens veel eten we over hadden die dag erna?
Is ze nachtgast?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haal haar dan nu aub uit Het Glazen Huis, voordat ze Coentje aanrandt
Ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar de taart was op.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vooral van Dirkh!
Echt al die kaasjes enzo!
En veel te veel drinken!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vooral van Dirkh!
Echt al die kaasjes enzo!
Oh jaaaaa, die heb je toch wel zelf opgedronken he?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef Goodbye het volgende:
En Ing had prosecco voor mij meegenomen omdat ik net jarig was geweest![]()
![]()
En ze wist nog heul goed dat ik een avondje dronken posts heb geplaatst in de SC met als basis prosecco![]()
Mais ouiiiii!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaaa, die heb je toch wel zelf opgedronken he?
Gelukkig heb ik hem vanmiddag nog gezien, dus ik heb afscheid kunnen nemenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mo kan ook op de post. Dat weet je hequote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
Jezus wat een faal. Mo gooit Baloe's bal tegen de muur, vol in zijn waterbak [ afbeelding ]
Ik wil zaterdag heenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem vanmiddag nog gezien, dus ik heb afscheid kunnen nemen
Ja, moet ik geld toegeven.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mo kan ook op de post. Dat weet je he
Dat is jouw oplossing voor alle problemen. Heb je ooit al eens gereduceerd en gededuceerd dat het eigenlijk bijna nergens voor / tegen helptquote:
Ik ben blij dat het volgend jaar in Enschede is.quote:
Arme eend.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing voor alle problemen. Heb je ooit al eend gereduceerd en gededuceerd dat het eigenlijk bijna nergens voor / tegen helpt
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mo kan ook op de post. Dat weet je he
Het is toch jouw huis niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
Jezus wat een faal. Mo gooit Baloe's bal tegen de muur, vol in zijn waterbak [ afbeelding ]
Eendquote:Op woensdag 21 december 2011 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is jouw oplossing voor alle problemen. Heb je ooit al eend gereduceerd en gededuceerd dat het eigenlijk bijna nergens voor / tegen helpt
Hihihihihiiquote:
Haar excuus: ze heeft hoefpijn.quote:
Ben oprecht blij dat ze geen mod meer isquote:
Try again.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou-ou hooorrr...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |