Damn. Jammer dat je er niet meer op kan lopen en van de prijs. Wat een verschil met de huidige shape.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Modus het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4ab230c293.
Hal moet werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Atta-boy het volgende:
Las op lb dat er maar 100 bij patta verkocht worden, als er nu al 11 man liggen ben ik een beetje bang voor morgenhopen dat het goed komt. Gelukkig maar dat ik geen us9 heb
![]()
Hal jij gaat ook toch? Hoe laat ga jij?
Haha lame is dat he.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hal moet werkenMorgen vroeg gaan met onze maat is goed genoeg denk ik hoor. Weinig kinderen die een nacht buiten mogen liggen of school mogen missen
![]()
Nu slapen... owh en dit
"Welke staat zijn de schoenen?"
Nieuw dat staat in de advertentie...
"Zit alles erbij"
Ja, ook dit staat in de advertentie...
"Kan je extra foto's maken?"
10 foto's gemaakt
"Oke ziet er goed uit, dan bied ik je nu 30 procent van wat jij er voor wilt hebben"
Ja. If it ain't broke, don't fix it.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet wat ze precies doen maar veel retros hebben zo'n omhoogbuigende neus. Beetje jammer idd.
Das nog vrij bescheiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef HAL9000S het volgende:
Valt mee... een man of 20.
[ afbeelding ]
Dat sowieso, ben maar benieuwd wat mensen er uiteindelijk voor neer gaan leggen met nog 300 paar die overal ter wereld uit zullen komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:31 schreef Modus het volgende:
Free runners met paardenhaar TZ release zouden je wel doen twijfelen toch?.
Denk dat vanmiddag de eerste paren al op ebay verschijnen.
Tijdje geleden gezien bij m'n hardloop winkel, alleen ik zou zelf de gewone liever willen ivm ventilatie etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben maar benieuwd wat mensen er uiteindelijk voor neer gaan leggen met nog 300 paar die overal ter wereld uit zullen komen.
Zat wel te twijfelen om die dope waterdichte shield collection free runs te halen.
[ afbeelding ]
En dan nu nog 80 man die hopen een paar te kunnen bemachtigen?quote:
tempting maar ik hou mijn geld liever voor HK 2012quote:
wel asociaal van kickz om op een invalideplek te parkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |