Ik heb geen rechten gestudeerd..ik denk tevens de gemiddelde primitieve geweld verheerlijkende fok aanhangers in dit topic al helemaal niet......slechte aanname imho.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik mag aannemen dat iedereen toch wel weet dat een rechter niet uitzichzelf lukraak zaken kan gaan beoordelen?
Je schat fok forum leden veel te hoog in.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar ik mag aannemen dat iedereen toch wel weet dat een rechter niet uitzichzelf lukraak zaken kan gaan beoordelen? Je probeert me hier op vreemde wijze in het nauw te drijven. Je denkt toch niet dat ik over de overige kennis beschik, maar dergelijke basale kennis niet heb meegekregen?
Dit is volledig jouw interpretatie van mijn woorden. Ik ga op dergelijke zwartmakerij niet eens in. Lees gewoon mijn reacties terug en je zult zien dat ik dat niet denigrerend bedoel, maar op een heel andere manier.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt nogal eens door elkaar wat iemand er persoonlijk van vindt en hoe het volgens jouw juridische wijsheid in elkaar steekt. En mensen die het aanvaardbaar vinden wat de keeper deed, zet je weg als jannen met petten die het gelukkig in de rechtzaal niet voor het zeggen hebben.
Daarbij geef ik dus beargumenteerd aan waarom een rechter hem bij een eventuele zitting hiermee weg zou laten komen.
En los van het juridische aspect vind ik het begrijpelijk en verstandig om die mafkees niet weer de gelegenheid te geven op te staan.
Dat denk ik ook. Maar dan ben ik het nog steeds eens met Verbeek. En ik het vind het een galbak.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef NLGooner het volgende:
Ik geloof inderdaad wel dat ie door die rode kaart van het veld ipv die actie... Wel een goede actie van Verbeek alleen jammer dat ie het denk ik om de rode kaart doet..
Ok, dan zijn ze bij deze door jouw interventie gered.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb geen rechten gestudeerd..ik denk tevens de gemiddelde primitieve geweld verheerlijkende fok aanhangers in dit topic al helemaal niet......slechte aanname imho.
ik denk het hetzelfde jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:05 schreef BlaZ het volgende:
Wat zijn nou de consequenties voor Ajax en AZ?
Ik verwacht toch een reglementaire nederlaag voor Ajax.
Ik als Ajakkes fan ben er bang voor dat dit eerder een uitschakeling van Ajax zal gaan worden aangezien de gastheer verantwoordelijk is voor de veiligheid in het stadion.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Strafrechtelijk gezien zal het allemaal wel loslopen. Maak me meer zorgen wat de KNVB gaat doen.
Als ze AZ er met 3-0 uitflikkeren dan zijn ze ze echt de KNJB
Wel een scheids. Meneer scootmobiel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef Rickazio het volgende:
Iemand ooit eerder gezien dat een supporter een speler aanviel?
Als het aan de PVV ligt wordt eigenrichting de regel inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef Bayswater het volgende:
Juridisch is dit eenvoudig te verdedigen tegenwoordig, zeker met het huidige kabinet en de draai van rechters op dit gebied het laatste jaar.
Wel andersom van de heer Cantona.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef Rickazio het volgende:
Mensen vinden dat je je mag verdedigen.Volgens mij heeft onze minister van justitie recentelijk uitspraken in de media gedaan over die onderwerp. Die uitspraken lijken toch wel enigszins van toepassing te zijn op de actie van vanavond van die goalie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb geen rechten gestudeerd..ik denk tevens de gemiddelde primitieve geweld verheerlijkende fok aanhangers in dit topic al helemaal niet......slechte aanname imho.
Dat was ook geweldig ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel een scheids. Meneer scootmobiel.
Ja, eerder in Amsterdam. Met z'n tientallen tegelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef Rickazio het volgende:
Ik wist wel dat we zaken konden doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan zijn ze bij deze door jouw interventie gered.
Maar verder?quote:
Zolang het geen wet is kan die minister zeggen wat hij wil, maar is het in concreto niet van toepassing op de strafrechtelijke afhandeling van zo'n zaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen vinden dat je je mag verdedigen.Volgens mij heeft onze minister van justitie recentelijk uitspraken in de media gedaan over die onderwerp. Die uitspraken lijken toch wel enigszins van toepassing te zijn op de actie van vanavond van die goalie.
Baas.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we zaken konden doen.
Dat was ook nog wat ja. Smerige joden-actie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, eerder in Amsterdam. Met z'n tientallen tegelijk.
Van Persie die met fakkels werd bewerkt, eigen Ajax spelers die Feyenoord spelers hielpen omdat ze anders echt het ziekenhuis in werden getrapt.
O, die maakt zo een uitzondering hoor. No problemo.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang het geen wet is kan die minister zeggen wat hij wil, maar is het in concreto niet van toepassing op de strafrechtelijke afhandeling van zo'n zaak.
Ivo en Fred zijn sowieso hard bezig om die populistische moraal lekker door te stampen in het strafrechtelijk systeem, dus ze zouden het graag doen inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O, die maakt zo een uitzondering hoor. No problemo.
zonder publiek dan maarquote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar verder?
Het veiligheidsaspect kan heel zwaar wegen. Aantal wedstrijden zonder publiek of buiten de Arena afwerken?
quote:
Schijnt aan die kant dat je gewoon over het hek heen kan stappen zei die van Gangelen op tv.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
Er zit toch een gracht in De Arena? Hoe komt die malloot het veld eigenlijk überhaupt op?
Volgens mij hadden ze een plateau over de gracht liggen voor de rolstoelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt aan die kant dat je gewoon over het hek heen kan stappen zei die van Gangelen op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |