Ik ook, maar ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat sommige dingen gewoon niet mogen in Nederland, zelfs geen keepers van een Eredivisieclub op een voetbalveld.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik kan het makkelijk zonder emotie zien, ik ben voor geen van beiden clubs
Gast jij spoort nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat sommige dingen gewoon niet mogen in Nederland, zelfs geen keepers van een Eredivisieclub op een voetbalveld.
Wat je zelf vindt en zou doen is 1 ding, hoe het juridisch geregeld is is een tweede. Klaar.
Einde carriere voor een 19-jarige jongen is wel goed.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast jij spoort niet
Hij krijgt een doodschop en moet vervolgens zeker lijdzaam gaan staan toekijken?
Voor het zelfde geld krijgt hij nog een trap en is het einde carrière....
Niveautje holbewoner weer hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast jij spoort niet
Hij krijgt een doodschop en moet vervolgens zeker lijdzaam gaan staan toekijken?
Nee hoor, niets dan lof voor die keeper
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef NumberSeven het volgende:
Verbeek was al een Held, maar dit onderstreept het nog eens. De man heeft ballen en durft cruciale beslissingen te nemen, daar waar veel andere trainers blijven staan en kijken hoe ze keihard genaaid worden door de KNVB.
Hoop alleen dat Verbeek en Az/esteban niet geschorst worden oid.
Dit!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef NumberSeven het volgende:
Verbeek was al een Held, maar dit onderstreept het nog eens. De man heeft ballen en durft cruciale beslissingen te nemen, daar waar veel andere trainers blijven staan en kijken hoe ze keihard genaaid worden door de KNVB.
Hoop alleen dat Verbeek en Az/esteban niet geschorst worden oid.
Die jongen stond daar lekker te keepen en werd plots in zijn rug aangevallen. Voor het zelfde geld had zo'n malloot een mes, weet jij veel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Einde carriere voor een 19-jarige jongen is wel goed.
Die mag dood, als het aan Fok! ligt.
Niemand mag hier doodgetrapt worden. De keeper niet en de supporter niet, waarbij letsel bij de laatste door verweer van de eerste minder kwalijk is dan andersom, omdat het de supporter verboden was het veld te betreden en de keeper daar zijn vak uitoefende.
Oh, je moet je lijdzaam in mekaar laten trappen zeker?quote:
Ik zeg toch niet hoe het PERSOONLIJK had gedaan. Ik vertel alleen hoe het JURIDISCH in elkaar zit. Dat zijn 2 VERSCHILLENDE zaken. Moet ik het nog duidelijker uitleggen of snap je het nu wel?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast jij spoort niet
Nee hoor, niets dan lof voor die keeper
Of je bent aan het trollen of je bent een achterlijke debiel. Jij zou namelijk je spelers op het veld laten nadat eentje werd aangevallen van achteren.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Platina het volgende:
[..]![]()
Verbeek loopt weg omdat hij het niet eens is met een rode kaart. ONZE HELD!!!!
Ben het met je eens hoor alleen de regels zeggen wat andersquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die jongen stond daar lekker te keepen en werd plots in zijn rug aangevallen. Voor het zelfde geld had zo'n malloot een mes, weet jij veel.
Ik zou ook zo hard mogelijk trappen. Gewoon gevalletje zelfverdediging he. Krijgen we nou zeg
Nee hoor. Ik ben het niet met je eens dat dit per se strafbaar zou zijn, en heb dat beargumenteerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je probleem precies? Moet ik dan met opzet gaan lopen verkondigen hoe de zaken NIET zitten, puur omdat jij het vervelend vindt dat het juridisch anders is geregeld? Dat zou toch vreemd zijn.
Ik zit hier dan ook niet voor jouw gerief. Verder antwoordde ik gewoon op jouw reactie, waarin je me vroeg op basis waarvan ik zou weten hoe het dan wél zit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben het niet met je eens dat dit per se strafbaar zou zijn.
Dat voor zover het juridische aspect.
En gevoelsmatig vind ik dat de keeper weinig tot niets te verwijten valt.
Jij reageert daarop met opmerkingen dat jij een paar jaar rechten hebt gestudeerd en dat je boven de onderbuikgevoelens van jan met de pet staat. Daar houd ik niet zo van, zo'n toontje.
Kennelijk ben jij als self pro-claimed jurist niet bekend met de termen noodweer en noodweer-exces.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet hoe het PERSOONLIJK had gedaan. Ik vertel alleen hoe het JURIDISCH in elkaar zit. Dat zijn 2 VERSCHILLENDE zaken. Moet ik het nog duidelijker uitleggen of snap je het nu wel?
Ja, ik zou ook me de tyfus schrikken en hem een trap verkopen. Maar het gaat denk ik vooral om deze trap, waarbij er dus een steward was verschenen om de knaap in te rekenen en Esteban best geschrokken kan zijn, maar dat nog niet uithalen op een liggend, ongewapende man, billijkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die jongen stond daar lekker te keepen en werd plots in zijn rug aangevallen. Voor het zelfde geld had zo'n malloot een mes, weet jij veel.
Ik zou ook zo hard mogelijk trappen. Gewoon gevalletje zelfverdediging he. Krijgen we nou zeg
Jup dat zou ik doen. Ik zou in ieder geval niet boos weglopen omdat mijn speler een rode kaart krijgt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Of je bent aan het trollen of je bent een achterlijke debiel. Jij zou namelijk je spelers op het veld laten nadat eentje werd aangevallen van achteren.
Leg jij dan even concreet uit hoe het zit Stokstaart en liever nog waar IK dan fout zit. Iets zegt me dat ik op díe reactie een hele avond kan blijven wachten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kennelijk ben jij als self pro-claimed jurist niet bekend met de termen noodweer en noodweer-exces.
www.voetbalzone.nlquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Alle zeikers die nog over Esteban lopen te zeiken, jullie verdienen allemaal een karateschop in jullie rug. Kijken hoe jullie reageren.
Nog respect dat hij op zijn benen schopt. Volgende keer gewoon in his face a.u.b.
Je mist denk ik alleen het feit dat een rechter hier helemaal geen uitspraak over kan doenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leg jij dan even concreet uit hoe het zit Stokstaart en liever nog waar IK dan fout zit. Iets zegt me dat ik op díe reactie een hele avond kan blijven wachten.
Omdat?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je mist denk ik alleen het feit dat een rechter hier helemaal geen uitspraak over kan doen
Amen voor deze man. Gelukkig zijn er nog mensen die nuchter kunnen nadenken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Platina het volgende:
[..]
www.voetbalzone.nl
Daar vindt je meer gelijkgestemden en kun je op je eigen niveau discussieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |