abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105890766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik kan het makkelijk zonder emotie zien, ik ben voor geen van beiden clubs ;)
Ik ook, maar ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat sommige dingen gewoon niet mogen in Nederland, zelfs geen keepers van een Eredivisieclub op een voetbalveld.

Wat je zelf vindt en zou doen is 1 ding, hoe het juridisch geregeld is is een tweede. Klaar.
pi_105890900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik snap niet dat mensen niet kunnen accepteren dat sommige dingen gewoon niet mogen in Nederland, zelfs geen keepers van een Eredivisieclub op een voetbalveld.

Wat je zelf vindt en zou doen is 1 ding, hoe het juridisch geregeld is is een tweede. Klaar.
Gast jij spoort niet :')
Hij krijgt een doodschop en moet vervolgens zeker lijdzaam gaan staan toekijken?

Voor het zelfde geld krijgt hij nog een trap en is het einde carrière....

Nee hoor, niets dan lof voor die keeper ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:34:05 #153
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_105890917
Als Esteban dit mocht doen zonder daarvoor bestraft te worden was het land ook weer te klein.
Maar goed, laten we het niet erger maken dan het is.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:35:48 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_105891058
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij krijgt een doodschop en moet vervolgens zeker lijdzaam gaan staan toekijken?

Einde carriere voor een 19-jarige jongen is wel goed.
Die mag dood, als het aan Fok! ligt.

Niemand mag hier doodgetrapt worden. De keeper niet en de supporter niet, waarbij letsel bij de laatste door verweer van de eerste minder kwalijk is dan andersom, omdat het de supporter verboden was het veld te betreden en de keeper daar zijn vak uitoefende.
pi_105891067
quote:

[..]

Niveautje holbewoner weer hoor :')
pi_105891097
Verbeek was al een Held, maar dit onderstreept het nog eens. De man heeft ballen en durft cruciale beslissingen te nemen, daar waar veel andere trainers blijven staan en kijken hoe ze keihard genaaid worden door de KNVB.

Hoop alleen dat Verbeek en Az/esteban niet geschorst worden oid.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:37:39 #157
66083 Platina
78th Element
pi_105891218
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef NumberSeven het volgende:
Verbeek was al een Held, maar dit onderstreept het nog eens. De man heeft ballen en durft cruciale beslissingen te nemen, daar waar veel andere trainers blijven staan en kijken hoe ze keihard genaaid worden door de KNVB.

_O-

Verbeek loopt weg omdat hij het niet eens is met een rode kaart. ONZE HELD!!!! 8)7
  woensdag 21 december 2011 @ 22:37:48 #158
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_105891233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef NumberSeven het volgende:

Dit!
pi_105891261
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Einde carriere voor een 19-jarige jongen is wel goed.
Die mag dood, als het aan Fok! ligt.

Niemand mag hier doodgetrapt worden. De keeper niet en de supporter niet, waarbij letsel bij de laatste door verweer van de eerste minder kwalijk is dan andersom, omdat het de supporter verboden was het veld te betreden en de keeper daar zijn vak uitoefende.
Die jongen stond daar lekker te keepen en werd plots in zijn rug aangevallen. Voor het zelfde geld had zo'n malloot een mes, weet jij veel.
Ik zou ook zo hard mogelijk trappen. Gewoon gevalletje zelfverdediging he. Krijgen we nou zeg :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105891333
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Niveautje holbewoner weer hoor :')
Oh, je moet je lijdzaam in mekaar laten trappen zeker?
Wie valt nou wie aan? Die fan die keeper of andersom? Rot op zeg. :N
Groetjes, Ezio.
pi_105891370
quote:

[..]

Ik zeg toch niet hoe het PERSOONLIJK had gedaan. Ik vertel alleen hoe het JURIDISCH in elkaar zit. Dat zijn 2 VERSCHILLENDE zaken. Moet ik het nog duidelijker uitleggen of snap je het nu wel?
pi_105891397
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Platina het volgende:

[..]

_O-

Verbeek loopt weg omdat hij het niet eens is met een rode kaart. ONZE HELD!!!! 8)7
Of je bent aan het trollen of je bent een achterlijke debiel. Jij zou namelijk je spelers op het veld laten nadat eentje werd aangevallen van achteren.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:40:19 #163
16305 Jappie
parttime reverend
pi_105891432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die jongen stond daar lekker te keepen en werd plots in zijn rug aangevallen. Voor het zelfde geld had zo'n malloot een mes, weet jij veel.
Ik zou ook zo hard mogelijk trappen. Gewoon gevalletje zelfverdediging he. Krijgen we nou zeg :{
Ben het met je eens hoor alleen de regels zeggen wat anders ;)

Regel 12 Overtredingen en
onbehoorlijk gedrag

Een speler die een overtreding begaat, zowel binnen als buiten het speelveld,
die moet worden bestraft met een waarschuwing of een veldverwijdering, wordt
bestraft naar de aard van de overtreding. Dit geldt voor overtredingen begaan ten
opzichte van een tegenstander, een medespeler, de scheidsrechter, een assistent scheidsrechter
of enig ander persoon.

Overtredingen die met een veldverwijdering worden bestraft
Een speler, wisselspeler of gewisselde speler wordt van het speelveld gezonden en
wordt de rode kaart getoond, indien hij één van de zeven hieronder volgende overtredingen
begaat:
1. ernstig gemeen spel;
2. gewelddadig gedrag;
3. een tegenstander of een ander persoon bespuwen;
4. de tegenpartij een doelpunt of een duidelijke scoringskans ontnemen, door opzettelijk
de bal met de hand of arm te spelen (dit geldt niet voor de doelverdediger
binnen zijn eigen strafschopgebied);
5. een tegenstander die zich in de richting van het doel van die speler begeeft, een
duidelijke scoringskans ontnemen door middel van een overtreding waarvoor
een vrije schop of strafschop moet worden toegekend;
6. grove, beledigende taal of een scheldwoord gebruiken en/of gebaren maken;
7. het ontvangen van een tweede waarschuwing in dezelfde wedstrijd.
Een speler, wisselspeler of gewisselde speler die van het speelveld is gezonden,
dient de nabijheid van het speelveld en de instructiezone te verlaten.
  Moderator woensdag 21 december 2011 @ 22:40:25 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105891438
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat is je probleem precies? Moet ik dan met opzet gaan lopen verkondigen hoe de zaken NIET zitten, puur omdat jij het vervelend vindt dat het juridisch anders is geregeld? Dat zou toch vreemd zijn.
Nee hoor. Ik ben het niet met je eens dat dit per se strafbaar zou zijn, en heb dat beargumenteerd.
Daarnaast vind ik gevoelsmatig ook dat de keeper weinig tot niets te verwijten valt.

Jij reageert daarop met opmerkingen dat jij een paar jaar rechten hebt gestudeerd en dat je boven de onderbuikgevoelens van jan met de pet staat. Daar houd ik niet zo van, zo'n toontje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_105891525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben het niet met je eens dat dit per se strafbaar zou zijn.
Dat voor zover het juridische aspect.
En gevoelsmatig vind ik dat de keeper weinig tot niets te verwijten valt.

Jij reageert daarop met opmerkingen dat jij een paar jaar rechten hebt gestudeerd en dat je boven de onderbuikgevoelens van jan met de pet staat. Daar houd ik niet zo van, zo'n toontje.
Ik zit hier dan ook niet voor jouw gerief. Verder antwoordde ik gewoon op jouw reactie, waarin je me vroeg op basis waarvan ik zou weten hoe het dan wél zit.

Nogmaals: Dat is geen PERSOONLIJK oordeel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 22:42:08 ]
pi_105891541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet hoe het PERSOONLIJK had gedaan. Ik vertel alleen hoe het JURIDISCH in elkaar zit. Dat zijn 2 VERSCHILLENDE zaken. Moet ik het nog duidelijker uitleggen of snap je het nu wel?
Kennelijk ben jij als self pro-claimed jurist niet bekend met de termen noodweer en noodweer-exces.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:42:42 #167
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_105891600
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja, ik zou ook me de tyfus schrikken en hem een trap verkopen. Maar het gaat denk ik vooral om deze trap, waarbij er dus een steward was verschenen om de knaap in te rekenen en Esteban best geschrokken kan zijn, maar dat nog niet uithalen op een liggend, ongewapende man, billijkt.

woensdag 21 december 2011 @ 22:43:05 #168
66083 Platina
78th Element
pi_105891631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

Of je bent aan het trollen of je bent een achterlijke debiel. Jij zou namelijk je spelers op het veld laten nadat eentje werd aangevallen van achteren.
Jup dat zou ik doen. Ik zou in ieder geval niet boos weglopen omdat mijn speler een rode kaart krijgt.
pi_105891639
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kennelijk ben jij als self pro-claimed jurist niet bekend met de termen noodweer en noodweer-exces.
Leg jij dan even concreet uit hoe het zit Stokstaart en liever nog waar IK dan fout zit. Iets zegt me dat ik op díe reactie een hele avond kan blijven wachten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 22:44:49 ]
pi_105891800
Alle zeikers die nog over Esteban lopen te zeiken, jullie verdienen allemaal een karateschop in jullie rug. Kijken hoe jullie reageren.

Nog respect dat hij op zijn benen schopt. Volgende keer gewoon in his face a.u.b.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:48:06 #171
66083 Platina
78th Element
pi_105892031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Alle zeikers die nog over Esteban lopen te zeiken, jullie verdienen allemaal een karateschop in jullie rug. Kijken hoe jullie reageren.

Nog respect dat hij op zijn benen schopt. Volgende keer gewoon in his face a.u.b.
www.voetbalzone.nl

Daar vindt je meer gelijkgestemden en kun je op je eigen niveau discussieren.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:48:38 #172
16305 Jappie
parttime reverend
pi_105892066
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Leg jij dan even concreet uit hoe het zit Stokstaart en liever nog waar IK dan fout zit. Iets zegt me dat ik op díe reactie een hele avond kan blijven wachten.
Je mist denk ik alleen het feit dat een rechter hier helemaal geen uitspraak over kan doen ;)
pi_105892119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je mist denk ik alleen het feit dat een rechter hier helemaal geen uitspraak over kan doen ;)
Omdat?
  woensdag 21 december 2011 @ 22:50:13 #174
16305 Jappie
parttime reverend
pi_105892172
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Omdat?
Denk dat een aangifte toch wel essentieel is ?
pi_105892178
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:48 schreef Platina het volgende:

[..]

www.voetbalzone.nl

Daar vindt je meer gelijkgestemden en kun je op je eigen niveau discussieren.
Amen voor deze man. Gelukkig zijn er nog mensen die nuchter kunnen nadenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')