ik zoek t even opquote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Cooki, over dat mobiele tuintje: is dat eigenlijk ook ergens te kopen? Het lijkt me zo'n leuk verjaardagscadeau voor mijn neefje, een echt stadsjongetje.
Ik ben benieuwd! Wat ik op de website vond is dat het een Rotterdams project is waar kinderen zich voor in kunnen schrijven. Als ze mazzel hebben krijgen ze zo'n mobiele kindertuin. Ik wil 'em gewoon kopen.quote:
Dat vraag ik me wel vaker af wat betreft onderwerpen aangaande de opvoeding/zorg van mijn mupke.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef oeke het volgende:
Claudia, kun je dat niet zelf bouwen zo'n bak? Het is dat ik nu geen tijd heb, anders zou ik er een voor je in elkaar klussen.
Nouja, daar moet je wel zin in hebben natuurlijk...
Oh, en ik zou best een plek willen hebben waar ik kan praten over mijn twijfels en overtuigingen betreft het vegetarisch opvoeden van Ko. En ideeen en recepten ed kan uitwisselen, maar ik vraag me wel af of Fok daar de goede plek voor is.
Claudia, ja tnt zie ik alleen dhz-projecten.. en op de site die je noemt staat wel een heel interessant boek dat hier te bestellen is (ook in e-bookquote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef oeke het volgende:
Claudia, kun je dat niet zelf bouwen zo'n bak? Het is dat ik nu geen tijd heb, anders zou ik er een voor je in elkaar klussen.
Nouja, daar moet je wel zin in hebben natuurlijk...
Oh, en ik zou best een plek willen hebben waar ik kan praten over mijn twijfels en overtuigingen betreft het vegetarisch opvoeden van Ko. En ideeen en recepten ed kan uitwisselen, maar ik vraag me wel af of Fok daar de goede plek voor is.
Meen je dat nou? Ik kan het tegenwicht hier over het algemeen juist wel waarderen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel vaker af wat betreft onderwerpen aangaande de opvoeding/zorg van mijn mupke.![]()
Dan loop ik over naar 'De Buren' en dump ik daar mijn vragen bij iemand.
Ik ook, daarom zit ik niet bij de 'buren'.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Meen je dat nou? Ik kan het tegenwicht hier over het algemeen juist wel waarderen.
Ik zal mijn vegetarische recepten wel opzoeken! Ik ben zelf zo dol op vis en vlees dat een vegetarisch gerecht wel heel spectaculair moet zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Wij proberen, let wel pro-be-ren... 2 keer per week vlees, 2 keer vis, 2 keer vega en een keertje gewoon lekker frietjes te eten. In de zomer een makkelijkere opgave dan 's winters merk ik. Met name omdat ik qua vegetarische recepten al snel vastloop.
Oh, maar het is voor mijn neefje! Hij is in maart jarig, eind maart. Er is dus nog genoeg tijd. Eerst eens vragen aan zijn moeder of ze het ziet zitten. Ik kom liever niet zomaar met een gigantische bak aanzetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:29 schreef oeke het volgende:
En het heeft geen haast he Claudia, zo'n bak. Eerst verhuizen dan alvast wat zaadjes voorkiemen in de vensterbank.
En dan begin april je bak in elkaar zetten.
Het zal wel aan de leeftijd van kinderen liggen ofzo... Denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit hele topic echt nergens op slaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |