Ja maar als nog is het voor schut voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Stink-ui het volgende:
mijn moeder zou blij zijn, "mijn zoon neukt met condoom"
Normale!!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
De vraga is; ging het om een anale-condoom of een normale?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Kaskade het volgende:
Kun je dat plaatje niet in een spoiler doen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Lullig!! wat deed je toen?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef rosepetals het volgende:
Joh,waarom zegt je moeder het nog even?![]()
Ik heb weleens een volgespoten condoom bij mijn (ex)vriend gevonden terwijl ik er 2 weken niet was geweest. Ik win
jij bent ook dik dus dan mag hetquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef rosepetals het volgende:
Joh,waarom zegt je moeder het nog even?![]()
Ik heb weleens een volgespoten condoom bij mijn (ex)vriend gevonden terwijl ik er 2 weken niet was geweest. Ik win
Misschien is TS wel een man.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Stink-ui het volgende:
mijn moeder zou blij zijn, "mijn dochter neukt met condoom"
Ik gooi jou wel in een zwembad in een bad vol sperma van heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mannen!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Kaskade het volgende:
Kun je dat plaatje niet in een spoiler doen of zo?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]Erg bedankt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😄😃😀😊☺️😉😍😘😚😗😙😜😝😛😳😁😔😌😒😞😣
Nouja zeg, dat is helemaal niet waarquote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
jij bent ook dik dus dan mag het
Ik moet er niet aan denken, smerige boel.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Onvoorspelbaar het volgende:
[..]
Ik gooi jou wel in een zwembad in een bad vol sperma van heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mannen!
Graag gedaan. Ik ben nooit te beroerd om te helpenquote:
ja we waren het beide vergeten omdat we gelijk weer terug in bed kropen niet meer bij nagedacht ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef FreckleSs het volgende:
Ga je klagen over je moeder terwijl je vriend is vergeten iets om de condoom te doenis eerder iets voor je moeder om over te klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |