abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105881898
Wie werkt de uitslagen in de OP altijd bij trouwens?
  woensdag 21 december 2011 @ 20:35:02 #3
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_105881920
*O* Daahaag Diego *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_105881956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
Jij, omdat je zo aandringt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 21 december 2011 @ 20:36:28 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105882002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Ben nu overigens een beetje op Janmaat aan het letten. Maar deze wedstrijd is ook niet echt een goede graadmeter voor z'n voetbalkwaliteiten. :P
Gelukkig zit Mario in de studio, met een scherpe analyse: "Ewf is heeuw veeuw".
Inderdaad Mario, da's meer dan 10. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_105882113
quote:
Ik, als ik zin heb.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105882288
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Gelukkig zit Mario in de studio, met een scherpe analyse: "Ewf is heeuw veeuw".
Inderdaad Mario, da's meer dan 10. :')
Idd...had een beetje dezelfde lading als Kieft die laatst in VI zat en die Utrechtse vrouwenmepper langskwam. :D
pi_105882512
De Schaken van zondag eerste helft > Cabral
De Schaken van zondag tweede helft < Cabral
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105882957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Muto het volgende:
De Schaken van zondag eerste helft > Cabral
De Schaken van zondag tweede helft < Cabral
Zelfs Biseswar speelde beter dan Ruben die 2e helft.
Gewoon geen woorden meer verspillen aan Cabral, het is duidelijk dat Caland aan het trollen is met zijn verheerlijking elke keer.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105883229
Dat sowieso.

Mensen denken nog echt dat ik fan ben ook, terwijl ik alleen maar concludeer dat 'ie beter is. Alsof dat zo'n prestatie is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105883507
quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Caland het volgende:
Dat sowieso.

Goede troll wel :Y
Zou erger zijn als je het meende
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 21 december 2011 @ 21:07:42 #12
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_105884073
Trollen met Cabral: Catroll.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 21 december 2011 @ 22:18:25 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105889592
quote:
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik, als ik zin heb.
Waarom niet gewoon in een [code] zodat iedereen het kan bijwerken? Nu moeten we steeds wachten tot Happel zin heeft om het bij te werken...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_105889711
quote:
En de namen bij de vakken? :P
~ Bonito La Risa ~
pi_105890055
Joden die spelers aanvallen. Waar hebben we dat eerder gezien.
En niet dat die laffe bond er ooit wat aan gaat doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105890611
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:23 schreef Caland het volgende:
Joden die spelers aanvallen. Waar hebben we dat eerder gezien.
En niet dat die laffe bond er ooit wat aan gaat doen.
Jong Ajax - Jong Feyenoord
Ook al zo'n kansloze actie. Zal wel een FOK!er geweest zijn
Groetjes, Ezio.
pi_105890823
Bond kennende zal het wel 3-0 voor ajax worden omdat AZ wegloopt :')
pi_105890967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Bond kennende zal het wel 3-0 voor ajax worden omdat AZ wegloopt :')
KNJB :r

Nee even serieus, Ajax zal dit natuurlijk nooit accepteren. Wat niet betekent dat het niet 3-0 had kunnen worden :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_105892869
Ajax krijgt buiten en op het veld klappen! ;)
pi_105892941
Belachelijkste is dat ze nu bijna allemaal die Esteban als mede-dader aanwijzen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105893045
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Waarom niet gewoon in een [code] zodat iedereen het kan bijwerken? Nu moeten we steeds wachten tot Happel zin heeft om het bij te werken...
Ik vind het allemaal best. Regel jij het verder?
Elite
Tegen TTIP
pi_105893110
quote:
Van Geel: vruchtbaar bezoek aan Manchester City

21 december 2011 Feyenoord.nl

Martin van Geel en Jean-Paul van Gastel hebben woensdag een vruchtbaar bezoek aan Manchester City gebracht, zo meldt Feyenoord op de officiele website. De technisch directeur en assistent-trainer werden bij de koploper in de Engelse Premier League ontvangen door City’s Football Administration Officer Brian Marwood. ‘De intentie van ons bezoek was het verstevigen van de band met deze ontzettend ambitieuze club’, zei Van Geel aan het einde van de dag. ‘Dat is gelukt. De contacten tussen Feyenoord en Manchester City zijn uitstekend.’

Van Geel en Van Gastel spraken niet alleen met Marwood, maar ook met diverse belangrijke mensen binnen de opleiding en begeleiding van City’s grootste talenten, waaronder de aan Feyenoord verhuurde John Guidetti. ‘Uiteraard is ook de uitstekende ontwikkeling die John bij Feyenoord heeft doorgemaakt ter sprake gekomen’, zei Van Geel. ‘Manchester City is uitermate content met hoe John zich de afgelopen maanden in Rotterdam heeft verbeterd. Deze club heeft liefst 24 spelers verhuurd. Dan is het leuk om te horen dat ze het meest tevreden zijn met de ontwikkeling van John, alsmede zijn begeleiding en de rapportage over hem.’

Guidetti streek in september neer in De Kuip en tekende in twaalf competitiewedstrijden voor maar liefst elf doelpunten. De manier waarop de Zweedse aanvaller zich manifesteert wordt door Feyenoord doorlopend gerapporteerd aan de Europese topclub. ‘Het zou best kunnen dat Manchester City het verblijf van John bij Feyenoord ook na dit seizoen wil continueren’, zei Van Geel. ‘Maar het is nu nog veel te vroeg om daar duidelijkheid over te krijgen. Die beslissing wordt in Manchester op zijn vroegst pas tegen het einde van het huidige seizoen genomen. Dit had ik ook niet anders verwacht. Zoals gezegd zijn wij vooral naar Manchester afgereisd om de relatie te versterken.’

Manchester City timmert sinds een aantal jaar nadrukkelijk aan de weg. Hierbij wordt niet alleen naar de prestaties van het eerste elftal gekeken, maar ook fors geïnvesteerd in de ontwikkeling van jeugdig talent. ‘Naast John hebben we ook over andere spelers gesproken’, zei Van Geel. ‘Dat zij net zoals wij zo tevreden zijn over de ontwikkeling van John Guidetti, zou kunnen betekenen dat de relatie verder uitgebouwd kan worden en wellicht meer spelers van City zich bij ons zouden kunnen ontwikkelen. Alleen is het nu nog veel te vroeg. We zullen wel zien hoe dit zich in de toekomst ontwikkelt.’

Van Geel en Van Gastel sloten hun trip naar Manchester woensdagavond af met een bezoek aan het thuisduel met Stoke City. Eerder op de dag keken zij al hun ogen uit tijdens een rondleiding op het trainingscomplex van de Europese topclub. ‘De faciliteiten zijn indrukwekkend’, besloot Van Geel. ‘Desondanks openen ze over twee jaar een geheel nieuw onderkomen waar de aller jongste jeugd tot en met het eerste elftal samen komen te trainen. De faciliteiten waar City dan over beschikt, zijn helemaal fenomenaal. Je weet niet wat je ziet. Manchester City is de club van de toekomst.’
Elite
Tegen TTIP
pi_105893129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Muto het volgende:
Belachelijkste is dat ze nu bijna allemaal die Esteban als mede-dader aanwijzen.
Doen de (meeste) Ajacieden niet. Ik niet in ieder geval.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 21 december 2011 @ 23:06:06 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105893301
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Goed bezig die Van Geel. Jammer alleen dat hij niet het charisma heeft om het legioen kalm te houden ;(.

:')

[ Bericht 24% gewijzigd door Merkie op 21-12-2011 23:11:43 ]
2000 light years from home
  woensdag 21 december 2011 @ 23:15:01 #25
14505 OProg
A Life in Music
pi_105894005
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef Happel het volgende:

[..]

^O^

Als Guidetti om te beginnen dit hele seizoen blijft is het natuurlijk al mooi. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')