Welk deel van het woordje 'wordt' snap jij niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
vandaag stonden ze er nog?
Zeur nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Zeg, doe jij eens aardig. Ik heb jou toch niets misdaan?
Of heb je het over de Telegraaf?
Hey Zuurpruim, welk gedeelte van deze zin: "Laat elkaar enigszins in waarde en zo." snap JIJ niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef DeKrant het volgende:
[..]
Welk deel van het woordje 'wordt' snap jij niet?
Het staat er allemaal wel wat krom en dyslectisch, maar we weten wat er wordt bedoeld.quote:22 december, Pré-Christmas feestje theetuin Tivoli, 18.00-23.00 uur
Posted on 19 december 2011 by ellen
Theetuin Tivoli heeft haar volgende ontmoeting, op donderdag 22 december, verplaatst naar het Occupyterrein. De theetuin onderschrijft de idealen van Occupy, beiden hebben we het beste voor heeft met de aarde, mens en dier.
Teethuin Tivoli vind het tijd dat ook voor deze mensen, die dagelijks vrijwillig in de kou zitten, samen eens iets moois te organiseren.
Hoe werkt het:
Iedereen maakt thuis 10 dezelfde hapjes en neemt die gezellig mee. Samen eten we alle hapjes op. Instrumenten zijn uiteraard van harte welkom, want samen muziek maken is zóóóóóó gezellig!
Normaliter mogen gasten zelf alcoholische drankjes (bier/wijn) meenemen (mits ze dit willen delen), maar aangezien er met de kerstdagen al zo veel wordt overgeconsumeerd, leek het ons een goed id om dit deze avond even niet te doen. Wel zullen we zorgen dat een ieder kan genieten van een lekker glaasje glühwein en/of warme chocomel. Verder zijn er natuurlijk heerlijke biologische theetjes om van te genieten. Agressiviteit en drugs worden niet getoloreerd.
quote:March in Solidarity with Egypt, Syria, Yemen, Bahrain, and Palestine
Committee:
Direct Action
When:
Friday, December 23, 2011 - 11:00am
Lol. wil wel eens zien of ze met Kerst daar blijven.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goeie zet, nu de rest van dat tuig nog......
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. wil wel eens zien of ze met Kerst daar blijven.
Ik voorzie enkel de schooiers en kanslozen die menen nog een maaltijdje eruit te vissen.
Precies, mensen die hopen op nog wat restjes van mijn asociaal grote kerstdiner.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. wil wel eens zien of ze met Kerst daar blijven.
Ik voorzie enkel de schooiers en kanslozen die menen nog een maaltijdje eruit te vissen.
Ik geef het nog liever aan de vogeltjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Precies, mensen die hopen op nog wat restjes van mijn asociaal grote kerstdiner.
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geef het nog liever aan de vogeltjes.
Die arme drommels vechten voor hun leven in de winter, zonder afgunst en haat.quote:
Ik voer mijn slaven aan de vogels als ze hun werk niet goed doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef HyperViper het volgende:
Ik voer liever mijn eigen slaven. Vogels voeren is voor paupers.
Eigenlijk zouden we een soort van tentenkamp moeten organiseren voor die vogeltjes. Als de vreemde vogels nu eens uit die tenten op het plein gaan.....quote:Op donderdag 22 december 2011 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die arme drommels vechten voor hun leven in de winter, zonder afgunst en haat.
Heb ik veel respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |