quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Akwasi het volgende:
Dit topic gaat nu over kindsoldaten
[ afbeelding ]
Neem nog een broodje zou ik zeggen:quote:
Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:30 schreef Chlamydia het volgende:
ik had ook een keer een broodje surinaamse kip besteld bij zo'n oude vent, in een bruin cafeetje, Gatverdamme, dat was zooo ranzig, die kip was droog en een gore saus erop en dat broodje was oud. Ieuw, Ik heb wel me geld terug gekregen maar dat was echt goor
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:23 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |