Wij hebben mensen nodig die acceptatietests gaan doen, testplannen opstellen en uitvoeren en vanuit dat gezichtspunt bij gaan dragen aan het automatiseren van een gedeelte van de end-to-end tests - voornamelijk om regressie te voorkomen.quote:
Mijn te ingewikkeldquote:Op woensdag 21 december 2011 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben mensen nodig die acceptatietests gaan doen, testplannen opstellen en uitvoeren en vanuit dat gezichtspunt bij gaan dragen aan het automatiseren van een gedeelte van de end-to-end tests - voornamelijk om regressie te voorkomen.
Wat heb je zoal getest?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Testersik ben graag een tester en ik mag inderdaad graag iets slopen
knuffeldoos! gaan we nog eens lynxjes kijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Testersik ben graag een tester en ik mag inderdaad graag iets slopen
Ik ben volgende week vrijquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
knuffeldoos! gaan we nog eens lynxjes kijken?
ik ookquote:
De vraag is eerder; ben JIJ leuk?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
Hoi ik ben Sinos is het hier leuk?
Ik ben vrijgezel omdat ik niet leuk ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De vraag is eerder; ben JIJ leuk?
Dus... specs en waarom ben je vrijgezel?
Oh, wij zijn ook niet leuk.... dus welkomquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel omdat ik niet leuk ben.
En jullie?
Tof!quote:Op donderdag 22 december 2011 06:48 schreef Godtje het volgende:
Vanavond naar Glazen huis waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |