abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105873435
):O
pi_105873483
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 december 2011 @ 17:20:49 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105873509
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
Of gewoon in Nederland op Marktplaats of http://www.ebay.nl/
Kan uiteraard ook
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 december 2011 @ 17:21:38 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105873536
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 21 december 2011 @ 17:22:55 #5
45206 Pietverdriet
pi_105873582
quote:
2012 wordt onvoorspelbaar jaar
Paragnosten voorzien onverwachtse ontwikkelingen

DOOR MARNIX VAN DER BEEK • VRIJDAG 16 DECEMBER 2011, 10:19

Paranormaal begaafden zijn opvallend eensgezind: 2012 wordt een bijzonder jaar, vol verrassende wendingen en onverwachtse gebeurtenissen. Dat beweren zij op basis van astrologisch onderzoek.

Bep Monfils uit Leiden, beter bekend als Medium Bep, voorziet al vroeg in het jaar een grote verrassing die wel eens verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. Monfils: “Komende winter gaat het meteen los met de verrassingen. Je kunt dan denken aan een Elfstedentocht of een kabinetscrisis, maar ook een terroristische aanslag is niet uitgesloten. Die onvoorspelbaarheid is typerend voor het aankomend jaar.”

Genverbrander en paragnost-heler Robbert van den Broeke beaamt dit. Hij voorspelt: “We gaan een 2012 meemaken dat bol staat van de onverwachte gebeurtenissen. En dan bedoel ik dus echt gebeurtenissen die niemand ooit had zien aankomen. Voor de tweede helft van het jaar krijg ik door van boven dat er een enorm onverwachte gebeurtenis gaat plaatsvinden in een land met een I of een J. Dit zou een aardbeving kunnen zijn of een militaire coupe, maar ik sluit ook een genocide niet uit.”

Hypnotherapeut Jan C. van der Heide voorziet verrassingen binnen het Koninklijk Huis, bij het Eurovisie Songfestival, in de politiek en mogelijk ook bij de Olympische Spelen in Londen. Van der Heide legt uit: “Komende zomer zal de conjunctie van Venus in het sterrenbeeld Weegschaal ervoor kunnen zorgen dat atleten die voorheen vrij onbekend waren medailles gaan winnen. Enkele grote favorieten zullen teleurstellen terwijl de underdog soms als winnaar uit de bus komt. Het wordt een groots spektakel, waarschijnlijk.”

Het door sommigen gevreesde einde der tijden, dat door de Maya’s voor 2012 zou zijn aangekondigd, is volgens Medium Bep zeker niet uit te sluiten: “Ik ben er stellig van overtuigd dat de Apocalyps tot de mogelijkheden behoort.”
Ik moet soms zo lachen om de speld
pi_105873669
:D

Speld is heel leuk ja, ze hadden van de week ook en stuk over de dood van Kim Jong Il.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_105873769
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kan uiteraard ook
Omdat ik niet weet wat ik nodig heb en gewoon een betrouwbare auto wil. Ik haal een boel van marktplaats maar dat soort dingen niet .....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 december 2011 @ 17:28:55 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105873799
Jeuj heb een promotiestuk binnen wat ik kan gebruiken voor scriptie. Zal een hoop theoriewerk schelen :P. Nou ja alle theorie voor 2004 dan :+. Zelf aanvullen met de laatste jaren :P.
pi_105874374
De site heeft mn gewonnen spulletjes besteld, leuk leuk *O*
  woensdag 21 december 2011 @ 17:48:51 #10
45206 Pietverdriet
pi_105874589
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Omdat ik niet weet wat ik nodig heb en gewoon een betrouwbare auto wil. Ik haal een boel van marktplaats maar dat soort dingen niet .....
Vraag je garage, en je kan het tweedehands onderdeel als tijdelijke oplossing gebruiken.
pi_105874827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
De site heeft mn gewonnen spulletjes besteld, leuk leuk *O*
Hoe kun je nou schoenen bestellen, als je niet weer hoe ze lopen?
cq passen?
Of mogen ze retour dan?
Overigens vind ik ze maar soso....

Schop hielp in zoverre dat er nu lijstjes zijn gemaakt.

Verder ben ik de info allemaal vergeten. })
Behalve de but boodschap van P.' s auto.
pi_105874871
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe kun je nou schoenen bestellen, als je niet weer hoe ze lopen?
cq passen?
Of mogen ze retour dan?
Overigens vind ik ze maar soso....

Schop hielp in zoverre dat er nu lijstjes zijn gemaakt.

Verder ben ik de info allemaal vergeten. })
Behalve de but boodschap van P.' s auto.
ik krijg gewoon het pakket vanuit de webwinkel dus kan gewoon ruilen :) en ik vind ze super O+ gelukkig verschillen smaken :+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 december 2011 @ 18:03:00 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105875067
Zuurkool op Hongaarse wijze dit keer. Recept van Rudolph. :s)
pi_105875083
Om 9 uur vanochtend stond ik uitjes te fruiten om alvast avondeten te koken. Vanmiddag had ik hulp en daarna heb ik geen zin meer. Ik leer het nog eens. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105875101
Oh en champignonragout. :Y)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105875350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vraag je garage, en je kan het tweedehands onderdeel als tijdelijke oplossing gebruiken.
Zou kunnen, maar het kost ook weer een paar 100 eur om het in te bouwen.

Alternatief is gewoon een nieuwe auto. Misschien moet ik er toch aan geloven :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105875391
Ah well....er zijn ergere dingen :Y) Alleen moet ik nu met de trein op kerstvisite. Da's minder tof :+
  woensdag 21 december 2011 @ 18:29:35 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105876010
Had er door de tijd van het jaar geen zin in, maar topdag gehad met Arend Ardon. Vond zijn boek al erg boeiend, leuk om er een dag mee te werken.

Deze meneer:

"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105876029
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ah well....er zijn ergere dingen :Y) Alleen moet ik nu met de trein op kerstvisite. Da's minder tof :+
Met doos Lego onder de arm?

Heeft de garage niet zolang - betaalbaar - een leenauto?
pi_105876217
Nou die paddenstoelenlasagne krijgt niet de hoofdprijs, maar het vult :P

nu even een dutje en dan lekker zingen O+
pi_105876568
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Met doos Lego onder de arm?

Heeft de garage niet zolang - betaalbaar - een leenauto?
Nee. Maar er ligt nog wel lego achterin ja }:| En leenauto kost 25 EUR per dag.... :') Ik ga nu met het OV. Kost me 4 EUR naar kantoor ;) Meer dan genoeg :+
pi_105877514
Oh, bij onze dorpsgarage is het een léén-auto.

Tsj, dat is té voor het ongemak.

:* voor P dan.

Aan de zuurkoolschotel uit de oven met verse slagersworst. :W
pi_105878725
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef AnneX het volgende:
Oh, bij onze dorpsgarage is het een léén-auto.

Tsj, dat is té voor het ongemak.

:* voor P dan.

Aan de zuurkoolschotel uit de oven met verse slagersworst. :W
Thnx en eet smakelijk :D
pi_105878796
Echt balen he P :{
pi_105878974
Leen is dus huur P :D

Vandaag vermoeiend dagje gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')