Mwah. Als het uit schaamte was, dan nam je wel de moeite om even alle info mee te geven, toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, schaamte waarschijnlijk?
Waar zat je? take one of fallstaf? verder geen idee hierquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
9% en 7% kicken way inik ga vaker naar maastricht
Oh godquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het speciaalbier in de Limburgse kroeg
Die was dicht! Iets met staffquote:
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatquote:
Fallstaf!!! Toffe kroeg!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Waar zat je? take one of fallstaf? verder geen idee hier
In elk geval maakt ze zich minder druk over haren in bedquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatOh neeeeeeeeeeeeeee!
ik edit mn post netquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die was dicht! Iets met staffop het amoris??? Plein ofzo
Ja, lach maar, kutwijf.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan pleurt ze straks terug in het CP huisje vast over het voeteneind van het bed, dat midden in de kamer staatOh neeeeeeeeeeeeeee!
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik edit mn post netdaar kun je ook biermenu's bestellen of niet?
Schat, het waren er meer dan 2 hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Q die dronken word van 2 biertjes? BEL DE KRANT!!
Ik begon me al zorgen te maken!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schat, het waren er meer dan 2 hooralleen die laatste 2slaan loeihard in
Niet op di en woequote:Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
en de take one is pas na 16en open, aparte eigenaren maar ik kan t wel hebben
Dat zei ik toch, dat Maastricht iets voor jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
9% en 7% kicken way inik ga vaker naar maastricht
Geen idee, doet ff googlen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze ook walrussen trouwens daar in Limburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |