Goedemiddag autisten,
voor de te-lang-verhaal-zeikerds; kruisje rechtsbovenin (

)
Afgelopen zaterdag werd ik zowaar uitgenodigd voor een verjaardagsparty van iemand, mijn ego werd gestreeld! Eindelijk dacht er iemand aan deze zielige sterveling.
Ik had er in 1e instantie echt fucking weinig zin in want ik wilde graag om 20u weg maar het regende continu, best hard ook. Zodoende was ik genoodzaakt om een half uur wachten, toen werd het namelijk droog.
Gezien het feit dat er mensen op mij wachtten, bedacht ik me geen moment en pakte mijn brommert, i.p.v. de gebruikelijke fiets als er alcohol genuttigd zal worden. Ik zal nooit autorijden met drank op, maar met een brommer (snorbrommer uiteraard, met helm is gay) lijkt het alsof je op een fiets zit, dus die drogreden gebruik ik vaak als ik soms met drank op lekker lui achterover op m’n snorfiets plaatsneem.
Nadat ik mijn compagnons had begroet verplaatsten wij ons naar de plaats van bestemming. Er waren al enkele lieden aanwezig die we niet kenden dus we vroegen maar: is dit het feest van X ? Ja dat was het. Wij vervolgden onze weg naar binnen, terwijl de muziek al lekker aanwezig was, naar de jarige job.
Na een X aantal bier, de tijd was dus een paar uur verder, werden er in plaats van biertjes, nu eerder pakjes in m’n handen geschoven. Pakjes, voor de onwetenden, hebben vaak een inhoud, veelal cocaïne of speed. Laatstgenoemde hoef ik niets van te hebben, dus ik vroeg wat het was. “Coke”. Goed, daar lust ik wel wat van, werd meteen weer wat nuchterder dus kon weer prima verder zuipen. Om mij heen zag ik alleen maar drugs, waar kwam dat allemaal opeens vandaan vroeg ik me af. Echt een hele belevenis was dat, ik ging 1x van mijn zolderkamer om naar een rustig (kring)verjaardagsfeestje te gaan, even sociaal doen en shit, en dan zie ik dit. Zo nieuwsgierig als ik was naar deze nieuwe wereld, wilde ik meer. Ik wilde meer. Ik had zelf opeens 50 xtc tabletten in m’n zak zitten, dus ik kon mooi ruilen met mensen die coke hadden. Na een tijdje nam ik ook een Speaker (XTC-tablet) tot me, en een tijdje later nog 1. Iedereen stond lekker te springen en te stampen, overal plezier.
Mensen hadden nintendo’s meegenomen, speelden Mariokart tegen elkaar voor zover ik dat kon waarnemen, en er werd hardop gebruld. Op een gegeven moment zag iemand ergens pampers/luiers hangen, veel luiers. We werden terug gesleurd naar onze baby-periode en besloten om er allemaal 1 om te doen en te gaan kruipen in (mijn hersens zijn nog zo toegetakeld dat ik nu niet op het woord kan komen wat ik achter ‘in’ wil zetten, bedroevende zaak, gotcha!!2 min later) POLONAISE, maar dan kruipend. We kropen achter elkaar aan, de leider voorop zoals gewoonlijk. Hij bepaalde de route en maakte af en toe gekke geluiden, en dan deden we het na. Terwijl wij lekker met luier aan in ons kruip-walhalla vertoefden, kwamen er enkele mensen met ski’s binnen??????? “ja we hebben LSD op en we zijn aan het skiën” Helaas kon ik niet lachen, ik vond het alleen maar super. Echt supergaaf dat ze aan het skiën waren. Ze deden het gewoon. Ik nam nog een Speakertje en op een gegeven moment zat ik op de brommert naar huis. Zo verstandig als ik ben, reed ik zo rond de 20km/u ipv topsnelheid, je weet maar nooit, ik had geen zin om hard op mijn snufferd te gaan en ook niet om eventuele andere nachtspoken. Wat ben ik ondanks alles toch een verstandige jongen met rationeel denkvermogen.
Echter kreeg ik meteen een bonkend hart toen ik opeens vlak schuin voor mij een politiebusje zag rijden, op zo’n 30m afstand, parallel aan het fietspad. Dit busje stopte specifiek voor mij, midden op de weg. Dat kon niet missen. Mijn snorfiets heeft geen licht, dat was ook vast de reden waarom ze me aan wilden houden, echter was ik niet nuchter en ik had bitterweinig zin om mijn rijbewijs in te leveren en enkele punten op de kop te tikken.
Zodoende verhoogde ik mijn snelheid en reed snel langs de politiebus voorbij, welke me als een dolle dwaas achtervolgde. Ik scheet in m’n broek, beste Fokkers. M’n brommer gaat geen 100 km/u per uur dus ik moest slim zijn, maar ook goed blijven rijden, het was namelijk glad.
Ik wilde naar een wijk toe, daar kon ik ze vast afschudden. Ze hadden de smaak goed te pakken, maar ik wilde niet opgeven. Ik wist goed waar ik was. Na enkele minuten reed ik behendig een straatje in te gaan, gevolgd door het busje. Hehe, er stond een paaltje in het midden, het busje moest de achtervolging staken. Muwhahahaha ik keek half achterom en grijnsde, ik voelde me een ware koning, ik was trots op mijn prestatie, helemaal in de wolken, men wat was ik toen tevreden. Met een opgelucht bonkend hart vervolgde ik mijn weg naar huis, maar ik bleef oppassen.
Ik werd om 10.21u opeens wakker en voelde me helemaal kut. Mijn broek was helemaal kapot van waarschijnlijk het kruipen maar de lichamelijke klachten vond ik vervelender.
M’n lippen en binnenwangen waren kapot, had een droge mond, koppijn en voelde me hondsberoerd, waarschijnlijk heet zoiets een kater, heb erover gelezen op internet enzo.
Ik baalde van mezelf.
[ Bericht 0% gewijzigd door ikjijallebei op 21-12-2011 15:31:29 ]