Ik heb net serieus een halve minuut naar je avatar zitten kijken omdat ik niet snapte wat de kerstbal wasquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb net serieus een halve minuut naar je avatar zitten kijken omdat ik niet snapte wat de kerstbal was
Die musicalquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Mss het volgende:
Ik luister ook best veel naar Queen trouwens
Motorbreathquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ouwe Metallica is ook baas trouwens.
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik miste een wormvormig aanhangsel
of het was een kansloze 35-jarige die nog bij zijn moeder woondequote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik reed een tijdje terug langs een tienerkamer (tenminste, posters op de muur en een bende all over the place) en uit het open raam hoorde ik Nirvanavond het best bizar dat kinders nu luisteren naar muziek die gemaakt werd toen ik op school zat zoals wij vroeger naar the Beatles en the Doors luisterden.. Vooral het gedeelte dat ik vond dat dat HEEL oud was al is nogal.. Eh..
Die zijn live ook nog steeds baasquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ouwe Metallica is ook baas trouwens.
Daar ga. Ik voor het gemak aar gewoon van uit jaquote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of het was een kansloze 35-jarige die nog bij zijn moeder woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |