abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105952844
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Pindasoepje het volgende:
Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_105952877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef Canillas het volgende:

[..]

Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
Ja inderdaad, ach ja. Nu kijken of ik het volhoud. Het moet me wel lukken.
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:26:11 #228
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_105952929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gewoon volhouden, en je verdient beter dan iemand die alleen maar bezitterig kan doen en jaloers is als jij contact hebt met anderen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_105952947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.

Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het. :P
pi_105953027
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.

Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het. :P
Ja zo ben ik inderdaad, ik geloof altijd in het goede van mensen. Tot ze me dus bedonderen, gelukkig komt dat niet vaak voor. Maar ik moet daar idd aan gaan werken om dat te veranderen.

En die roze bril is nu af hoor :)
Ik blijf lekker vrijgezel voortaan :)
pi_105953082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?

Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_105953153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:34 schreef Xorn het volgende:
ik kan je uitlegge het zo is man die meid wil doekoe tch die boykie zeg no man n iet meer spuite enzo en die meid wil blijfe zuige hij word gek en geen aandacht snap je is haar straf als die moeroen
Ja, nu je het zo zegt inderdaad, had het zo nog niet bekeken!
pi_105953199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:33 schreef Canillas het volgende:

[..]

Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?

Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
pi_105953344
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.

Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_105953387
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.

Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Ik heb het uitgemaakt :)
pi_105953394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:

Teruglezen is ook een vak voor sommigen. :|W
pi_105953402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
Oke laat maar :') dacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten? :* :9 O+ O+ O+ O+

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 09:48:03 ]
pi_105953414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:

[..]

je hebt gelijk pinda is gwn een feil kanker wyf
Melding gedaan bij mod. Zeg maar dag tegen je accountje. :W
pi_105953475
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke laat maar :') dacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten? :* :9 O+ O+ O+ O+
haha nee ;-)
pi_105953504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

haha nee ;-)
:'(
pi_105953540
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:'(
Oke vooruit dan maar omdat je huilt
pi_105953593
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Oke vooruit dan maar omdat je huilt
_O_ ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen :7
pi_105953611
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O_ ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen :7
Wat lief!

meteen trouwen?
pi_105953695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Troll is stoned, zie zn eigen topic
Troll is geband. :')
pi_105953716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat lief!

meteen trouwen?
Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje _O_
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:04:09 #246
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105953812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:56 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Wat lief!

meteen trouwen?
Niks geleerd? ;)
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105953831
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
S. 2014
J. 2016
pi_105953908
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
Zo absurddd. :D.
pi_105954019
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zie ook wel dat het zo zou gaan ja. Precies zoals mn moeder het met mn vader had vroeger. Die is pas na 21 jaar toen we allemaal het huis uit waren veranderd, en nu zijn ze ineens verliefd.

Mijn moeder mocht vroeger ook niet naar mn oma gaan of tantes en ooms, en idd altijd ruzie daarna. En ik zei altijd dat ik niet zo wilde worden..
pi_105954098
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje _O_
Ik niet, laten we het Hollands houden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')