Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Pindasoepje het volgende:
Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
Ja inderdaad, ach ja. Nu kijken of ik het volhoud. Het moet me wel lukken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef Canillas het volgende:
[..]
Rationeel gezien wist je ook beter, gevoelsmatig zat het anders, het antwoord zit ook niet in wat je zegt of vind of denkt maar in wat je voelt.
Gewoon volhouden, en je verdient beter dan iemand die alleen maar bezitterig kan doen en jaloers is als jij contact hebt met anderen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ach ja. Nu kijken of ik het volhoud. Het moet me wel lukken.
Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:19 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Jawel ik had juist wel beter moeten weten, ik geef anderen die in zulke situaties komen wel het advies om weg te gaan, maar ik kon mn eigen advies niet opvolgen.. Dus dat is dom..
Ja zo ben ik inderdaad, ik geloof altijd in het goede van mensen. Tot ze me dus bedonderen, gelukkig komt dat niet vaak voor. Maar ik moet daar idd aan gaan werken om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat komt omdat als je in midden een situatie zit, je blik wordt vertroebeld door allerlei randzaken. Jij denkt ook nog aan de goede dingen die er ongetwijfeld ook waren en kan dan niet meer zo goed het onderscheid maken tussen wat belangrijk is en niet. Dat is niet per se dom hoor. Dat gebeurt ons allemaal weleens.
Bovendien hebben roze brillen echt de neiging om ontzettend de boel te camoufleren. Rotdingen zijn het.
Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja inderdaad, ach ja. Nu kijken of ik het volhoud. Het moet me wel lukken.
Ja, nu je het zo zegt inderdaad, had het zo nog niet bekeken!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:34 schreef Xorn het volgende:
ik kan je uitlegge het zo is man die meid wil doekoe tch die boykie zeg no man n iet meer spuite enzo en die meid wil blijfe zuige hij word gek en geen aandacht snap je is haar straf als die moeroen
Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Wat zou een reden kunnen zijn dat je het niet volhoudt? Zelfde reden waarom het eerder gegaan is zoals het ging?
Niet om meteen conclusies te trekken of om over dingen heen te stappen maar als hij jou met lieve woordjes in kan pakken omdat je dan het gevoel hebt dat er van je gehouden wordt en dat fijn vind dan is het misschien verstandig eerst te leren oprecht van jezelf te gaan houden en jezelf positief te waarderen, dan hebben dat soort dingen geen vat meer op je om die pijnlijke leegte van gebrek aan liefde voor jezelf er niet is.
Ik heb het uitgemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.
Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Teruglezen is ook een vak voor sommigen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:44 schreef Arnold_fan het volgende:
En over tien jaar opent TS een topic omdat ze thuis zit met haar vier kinderen en wordt geslagen en misbruikt door haar vriend. En ik kan nu cast aangeven dat ik dan geen medelijden heb.
Denk eens normaal na, je zult nooit een stabiel leven krijgen zo. Daarnaast is het mede jouw schuld dat hij zo doet, niemand dwingt je om bij hem te blijven en zo impliciet hieraan mee te werken.
Oke laat maarquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik altijd denk dat iemand nog kan veranderen.. Maar het moet me wel lukken.
Ik heb zo heerlijk geslapen vannacht. Gewoon rust, 22.00 naar bed en niet nog urenlang telefoongesprekken te moeten voeren en aanhoren waarom hij het zo slecht heeft met deze wereld.
Melding gedaan bij mod. Zeg maar dag tegen je accountje.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Xorn het volgende:
[..]
je hebt gelijk pinda is gwn een feil kanker wyf
haha nee ;-)quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke laat maardacht dat je nog steeds bij die sukkel was. Daten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:53 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oke vooruit dan maar omdat je huilt
Wat lief!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik beloof je dat ik je niet zal slaan en/of verdenken van vreemdgaan met anderen
Troll is geband.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:50 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Troll is stoned, zie zn eigen topic
Zo absurddd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
Ik zie ook wel dat het zo zou gaan ja. Precies zoals mn moeder het met mn vader had vroeger. Die is pas na 21 jaar toen we allemaal het huis uit waren veranderd, en nu zijn ze ineens verliefd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
een enorm goede keuze dat je het hebt uitgemaakt! jouw ex klinkt als mijn zwager, hij verdenkt mijn zus ook altijd van van alles en inmiddels zijn ze getrouwd want volgens mijn zus bedoelt hij het goed! ze mag niet alleen met de trein, niet winkelen, afgelopen dinsdag zijn we naar leiden geweest, hoppa ruzie! hij verbied haar van alles maar zij ziet het niet zo!
Ik niet, laten we het Hollands houden..quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, ik heb wel zin in een Hindoestaans feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |