ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voel de woordgrapjes alweer aankomen
Dat is ook wat ik dacht, makkelijk woordgrapjes maken daar met al het gereedschap enzo!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voel de woordgrapjes alweer aankomen
Oh god voel het al aankomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef FZN05 het volgende:
De klusjesmannen zijn vandaag in de Karwei aan het werk geweest.
Ik vond de magazijnaflevering (kantoorartikelen?) vorig jaar na MacDonalds de leukste, dus dat beloofd wat. Klanten die vragen gaan stellen aan ze: "Meneer, weet u waar ik .... kan vinden?"quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef FZN05 het volgende:
De klusjesmannen zijn vandaag in de Karwei aan het werk geweest.
Was tot 2 uur wel een leuke slaapgast.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Irene heeft het echt wel tof gedaan toch?
Ik zie nu die samenvatting
Oh ik heb tot 4 uur gekeken en vond dr tot die tijd wel leuk hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef themole het volgende:
[..]
Was tot 2 uur wel een leuke slaapgast.
Zijn maar kleine naaldjes voor wat bloed joh.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
oh lekker joh die naalden
rillingen over mijn rug
ik weet het, heb zelf ook vaak genoeg bloed moeten prikkenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zijn maar kleine naaldjes voor wat bloed joh.
True, ze dreigt snel ondergesneeuwd te worden door hem vind ik hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Irene
Eigenlijk heeft ze Carlo helemaal niet nodig
altijd maar weer die blondequote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
Die blonde is wel leuk. Die anderen zou me geld toe moeten geven/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |