Met de verbinding Roosendaal - Brussel mag je elke trein nemen ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
- E-ticket NS-hispeed tickets.
- Geen idee welke treinen dat zijn. Het zijn gewoon de goedkoopste.
- Probleem is: Hoelaat moet ik nu instappen? Dat zou toch normaal op mijn ticket moeten staan?
Ik ga van (Arnhem -> ) Roosendaal naar Brussel Centraal en weer terug.
Dat kan kloppen inderdaad, want daar zag ik dat ik 3 keer moet overstappen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Met de verbinding Roosendaal - Brussel mag je elke trein nemen ja.
Die verbinding van 100 euro duurder zal wel via Rotterdam zijn geweest, met de Thalys. Of zoiets.
De stoptrein mag ook gewoon mocht de ic niet rijden, anders sta je een uur in de kou in Roosendaal. Vaak genoeg gehad vorige winter.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, je mag zelf bepalen hoe laat je gaat, als je maar de trein tussen Roosendaal en Brussel neemt (volgens mij de Benelux-trein)..
Dat kwam doordat er een aanrijding met persoon was bij de Spoorstraat in Prinsenbeek (niet die in Breda...). Hierdoor was al het treinverkeer gestremd..quote:Op woensdag 28 december 2011 09:27 schreef bork het volgende:
27 december, volgens de ns website zou vanaf 10.41 de Fyra weer naar Breda rijden vanaf schiphol omdat wij een fyra toeslag kaartje hadden en naar Breda moesten, besluiten wij vanaf Utrecht naar Breda via Schiphol te reizen.
Om 10.30 te Schiphol, bericht geen Fyra, reizen via Den Haag. Te Den Haag krijgen we in de trein naar Venlo te horen, deze trein rijdt vandaag niet. Vandaag rijden er geen treinen meer via Dordrecht naar Breda!!!!!! Dus terug naar Utrecht dan maar weer, fijn bedankt NS, en geld voor die toeslagkaartje krijgen we ook niet.![]()
![]()
Dit is overigens de derde poging op drie die gestrand is om op een van te voren bepaald tijdstip (met ov-planners) vanuit Utrecht Overvecht om op Breda CS te komen.![]()
![]()
ja, daar was ik van op de hoogte, ik lees de storingenpagina namelijk, zie het verhaalquote:Op woensdag 28 december 2011 10:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat kwam doordat er een aanrijding met persoon was bij de Spoorstraat in Prinsenbeek (niet die in Breda...). Hierdoor was al het treinverkeer gestremd..
planmatigquote:Op woensdag 28 december 2011 08:43 schreef Bitlord het volgende:
Wow, 14 bakken VIRM in de noordoost, wat veel voor in de kerstvakantie.
Ik las niet helemaal goedquote:Op woensdag 28 december 2011 10:31 schreef bork het volgende:
[..]
ja, daar was ik van op de hoogte, ik lees de storingenpagina namelijk, zie het verhaal
Het gaat om het vervolg Greavy.
5x faal
1. fout reisadvies NS-storingen
2. fout reisadvies schiphol
3. in Den Haag de trein uitgebonjourd worden
4. melden dat er die dag geen treinen meer naar Breda rijden
5. dat je naar je geld kunt fluiten
quote:Warning: simplexml_load_file(http://178.21.117.117/ns/vertrektijden.xml?from=deventer) [function.simplexml-load-file]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/dennis/domains/actuelevertrektijden.nl/public_html/v2/station1.php on line 24
Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: I/O warning : failed to load external entity "http://178.21.117.117/ns/vertrektijden.xml?from=deventer" in /home/dennis/domains/actuelevertrektijden.nl/public_html/v2/station1.php on line 24
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/dennis/domains/actuelevertrektijden.nl/public_html/v2/station1.php on line 26
00:00 Geen informatie beschikbaar Geen info beschikbaar
Haha, De RE naar Groningen hehe De RB stopt overal volgens die websitequote:Op woensdag 28 december 2011 13:56 schreef dennistd het volgende:
Het is niet helemaal dood: de api doet het wel gewoon.
En dat moet grappig zijn? Site werkt nu wel weer, eerdaags weer terugzetten naar t oude script.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:37 schreef brandsrus het volgende:
[..]
Haha, De RE naar Groningen hehe De RB stopt overal volgens die website
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
En dat moet grappig zijn? Site werkt nu wel weer, eerdaags weer terugzetten naar t oude script.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |