Even van rechts naar links over de titel wrijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn telefoon laat niet meer zien dan "vetverdelen. Iede" ben dus razend benieuwd naar de rest.
Dat, en koffie schudden bij de buren zijn mijn hobbies.quote:
Dat is gewoon de tweede geniale TT al in dit topic. Samen met "Titel wrijven"quote:Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat, en koffie schudden bij de buren zijn mijn hobbies.
wie?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is geen vieze man, dat is een aziaat.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wel, want mijn moeder at een Vietnamese loempia toen ze aan het bevallen was.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef skunkasaur het volgende:
Lesbo's zijn over het algemeen grappiger dan de gemiddelde vrouw.
Sara Kroos? Claudia de Breij? Bakfiets?
Nouja, ik ken d'r eigenlijk heul nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sara Kroos grappig noemen
Gekkie.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wilde jou nog grappig gaan noemen, DP, maar nou ben ik wel een beetje gekwetst, namens het Algemeen Lesbische Vrouwenbestand.
Mee eens behalve Sara Kroos, en claudia de iets ken ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 12:32 schreef skunkasaur het volgende:
Lesbo's zijn over het algemeen grappiger dan de gemiddelde vrouw.
Sara Kroos? Claudia de Breij? Ellen deGeneres? Bakfiets?
Jij lacht helemaal niet als gnignigniquote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef skunkasaur het volgende:
Claudia vind ik wel weer leuk. Intens bedankt. Gnigigigigi
WATWATWAT?!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens behalve Sara Kroos, en claudia de iets ken ik niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en claudia de iets ken ik niet
Trouwens dat weet jij alleen. Sssssssst.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jij lacht helemaal niet als gnignigni
Ik ben gekwetststtsstdtdst.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
(Om Claudia moek ook maar matig grinniken, maar dat durf ik niet hardop te zeggen.)
Wat wil je wetenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben gekwetststtsstdtdst.Stel je maar voor, als goedmaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |