weinig mensen weten dat ik de stem was.....Another Lever was tegen een beetje Milli Vanilli zeg maar....quote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weinig mensen weten dat ik de stem was.....Another Lever was tegen een beetje Milli Vanilli zeg maar....
Komt goed. Ooit mag je ermee spelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
damn, ik baal dat ik vrijdag nite naar Leiden ga, anders had ik misschien met ValHallens vikingknots kunnen spelen
ach, er zijn ook mannen die het lekker vinden zich anaal t laten fistfucken...quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, er zijn ook mannen die het lekker vinden zich anaal t laten fistfucken...
Mijnquote:
Sodemieterquote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, er zijn ook mannen die het lekker vinden zich anaal t laten fistfucken...
veel plezier dames!twitter:paul3fm twitterde op woensdag 21-12-2011 om 13:29:31Moeders en dochters! Ik zoek jullie voor de opname v/d videoclip van de themasong van #sr11 Kom naar de beestenmarkt en doe een regel mee! reageer retweet
ola Mintanthy!quote:
Enter the Ninja? die plaat heeeeeeeeerscht!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga Die Antwoord aanvragen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |