Ik zie wel enige relevantie en je laat zien dat je de taal wel kent, maar net niet goed beheerst.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ach iedereen zegt wel eens wat doms. Toen mij 10 jaar terug in de tweede klas gevraagd werd hoe je avondeten in het engels zegt, zei ik evening eat. Werd keihard uitgelachen uiteraard
Dat is allemaal Taiwan Chengdu J10.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef OEM het volgende:
[..]
Schroef je computer eens open en kijk wat er in zit.
Pics?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat is allemaal Taiwan Chengdu J10.
Hangt ervanaf wat je als algemene kennis beschouwt natuurlijk. In principe is de informatie uit schoolboeken ook algemene kennis. Echter met op tijd de boeken in duiken kan je gewoon al je toetsen halen en die informatie daarna direct weer vergeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Om een negen of een tien te halen(op je examen) heb je echt wel wat algemene kennis nodig hoor
"Wat is de vertaling van pineapple?"quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ach iedereen zegt wel eens wat doms. Toen mij 10 jaar terug in de tweede klas gevraagd werd hoe je avondeten in het engels zegt, zei ik evening eat. Werd keihard uitgelachen uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |