holy crap! dan kun je nu dus 2 dagen zonder?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geslapen van 21.30 tot 07.00 denk ik
Idd die kerel wordt echt verneukt.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ekdom heeft toch echt met afstand het zwaarste programma van de 3 hoor... waarom switchen Gerard en Coen niet hun diensten als Gerard de graveyard heeft gehad... dat scheelt al enorm
Stoute poesquote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck zit me kat gewoon in de kerstboom
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik denk dat deels in overleg met de dj's zelf is gegaan. en wellicht vind Gerard dit wel lekker. Ik kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat Timur de 1e keer bewust geen Graveyard heeft zodat hij nog aan het hele idee kan wennen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ekdom heeft toch echt met afstand het zwaarste programma van de 3 hoor... waarom switchen Gerard en Coen niet hun diensten als Gerard de graveyard heeft gehad... dat scheelt al enorm
Lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb geslapen van 21.30 tot 07.00 denk ik
was het maar zo.... maar misschien vanavond ook wel op tijd naar bed wil ik vrijdag naar leiden kunnenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
holy crap! dan kun je nu dus 2 dagen zonder?
goedemorgen schone slaapster!quote:
Aan de drank gezeten?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb van 3 tot 10 geslapen, en werd wakker met koppijn
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
nee vrij vandaag, straks alleen even 1 ophalen van school en de ander wegbrengen naar de peuterspeelzaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |