ah.. nou toen lag ik nog te slapenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
uur of half negen, kwart voor negen.
Gevaarlijke gedachte, altijd wekker zetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah.. nou toen lag ik nog te slapenwerkelijk.. ik dacht ik word wel wakker om half 10..
ja slimme tip.!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef themole het volgende:
[..]
Gevaarlijke gedachte, altijd wekker zetten.
Hoorde het in de auto, op weg naar stage.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
ah.. nou toen lag ik nog te slapenwerkelijk.. ik dacht ik word wel wakker om half 10..
Nee want hij werd gewekt door een koor.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja slimme tip.!![]()
heeft iemand een filmpje al gemaakt van irene die gerard wakker maakt...
was pas wakker dus wou het even kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef themole het volgende:
[..]
De update heb ik overgeschakelt op radiostream.
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoorde het in de auto, op weg naar stage.
[..]
Nee want hij werd gewekt door een koor.
dat is dan de eerste keer. Tweede keer vanochtend was toch echt een koor.quote:
vannacht door Irenequote:Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoorde het in de auto, op weg naar stage.
[..]
Nee want hij werd gewekt door een koor.
aah.. ff zoeken danquote:Op woensdag 21 december 2011 10:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat is dan de eerste keer. Tweede keer vanochtend was toch echt een koor.
twitter:marijkeroskam twitterde op woensdag 21-12-2011 om 10:55:27Lol, @stenders3fm zit straks in het callcenter. Ik denk dat al z'n vrienden en bekenden gaan bellen want nu moet 'ie wel opnemen #SR11 reageer retweet
vind het stiekem een leuk nummer.. niet doorvertellen he..quote:
ehm, ik twitter gewoon via twitter.com en dan pak ik de link bij "5 minutes ago"quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
hoe doe je zo'n twitterdingie plaatsen?
gewoon url plakken?
Er zit zo'n vogeltje boven het tekstveldquote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
hoe doe je zo'n twitterdingie plaatsen?
gewoon url plakken?
gequote tot in de eeuwigheidquote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind het stiekem een leuk nummer.. niet doorvertellen he..![]()
ja maar dan moet ik een url invoerenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zit zo'n vogeltje boven het tekstveld
het is niet slecht maar komt iedere dag zeker 3 keer langs...quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind het stiekem een leuk nummer.. niet doorvertellen he..![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik een url invoeren
maar welke is dat dan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, ik twitter gewoon via twitter.com en dan pak ik de link bij "5 minutes ago"
Ja idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef themole het volgende:
Dat is wel treurig, je zou maar nu afstuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |