SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Evenn serieus, wa's dit dan weer voor topic?kon deze nog niet
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:12 schreef Renesite het volgende:
Erik? Welk haar gaat de kapper wieden?
Full body wax + tondeuse stand 'millimeter' ?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mijne. Onder andere. Er zullen ongetwijfeld ook andere mensen aanwezig zijn die geknipt worden.
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een slowchattopic met overwegend homo's. Maar we zijn ook wel heterovriendelijk. Meestal.
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meepostenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Alleen voor de verwijfde, of kan ik ook gezellig meeposten?
Gezelligquote:Op woensdag 21 december 2011 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen is welkom als ze maar gezellig meeposten. Of we verwijfd zijn... don't really care. Ik vind ons vrij normaal.
En zo'n sassy knipoog dan!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Alsof een talk-to-the-handje niet verwijfd is, pisnicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |