hmm yummie, ookquote:Op woensdag 21 december 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
sowieso![]()
Wat kan die bejaarde nou nog doen dan
Wat is hier dan zo ongelofelijk dom aan volgens jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:17 schreef Specularium het volgende:
Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar lees jij dat ze VMBO doet?
quote:
Serieus, ik snap de domheid hiervan echt nietquote:
Zwarte Weduwe is een amerikaanse spinquote:Op woensdag 21 december 2011 09:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat heb jij in vredesnaam voor slippers? Of moet je bij Hans Anders langs.
Ik weet wel dat je even je schoenen moet checken daar, die zwarte weduwes houden wel van donkere plekjes, maar slippers lijken mij behoorlijk open.
Tegenwoordig gaat alles en iedereen maar op vakantie.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zwarte Weduwe is een amerikaanse spin
Er is in Australie een soort spin die goed gedijt in huizen, op warme donkere plekjes. Zeg maar de Australische huisspin, alleen is dat net even een ander slag dan onze huisspin. Je wil echt niet in je schoenen schieten als zo'n schatje daar even een tukkie ligt te doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vooral die paarse zijn vet.quote:
Ik bedoelde eigenlijk de redback spin, die is verwant aan de zwarte weduwe. Lijken verdomd veel op elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sidney funnel web spiderquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is in Australie een soort spin die goed gedijt in huizen, op warme donkere plekjes. Zeg maar de Australische huisspin, alleen is dat net even een ander slag dan onze huisspin. Je wil echt niet in je schoenen schieten als zo'n schatje daar even een tukkie ligt te doen.
Ik zou Natalee liever laten trillen. Niet dat het kan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:44 schreef RAVW het volgende:
ben ik nu de enige die haar op Natalee Holloway vind lijken .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coole fotoquote:
Volgens haar Facebook gaat ze naar de Agrarische Hogeschool Larensteinquote:Op woensdag 21 december 2011 10:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een universitaire opleiding is géén garantie voor gezond verstand!
En ze zal geen tropische landbouw gestudeerd hebben neem ik aan.
Bear is in staat om de tor op te vreten die in de supermarkt op de grond loopt ipv iets in de winkel te kopenquote:Op woensdag 21 december 2011 08:44 schreef Specularium het volgende:
Die kijken geen VeryDisco of NG.
Ik kijk zelfs Bear Grylls voor ik naar de supermarkt ga.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |