Ik ga donderdag vast wel tot 6 maarja ik heb eerst verjaardag dus ben pas rond 4 thuis maar daar staat het ook aanquote:Op woensdag 21 december 2011 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ben bang dat ik donderdag niet tot 6 ga..vrijdag verplichtingen
Ik weetquote:Op woensdag 21 december 2011 05:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu geen baas meer.
En je loop het risico op een FOA dar je ook nog het Friezen Syndroom krijgt...quote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Dan ben je een echte baas.
en een soa rijker.
"You wanna hatefuck her"quote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weetpast ook niet echt in mijn smaak maar iets in mij wil dat wijf wreed pompen dat ze eerste 3 dagen zo scheef loopt dat ze er stil van wordt.
Zij heeft er waarschijnlijk al zoveel piemels in gehad dat ze die van jou niet eens meer voeltquote:Op woensdag 21 december 2011 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weetpast ook niet echt in mijn smaak maar iets in mij wil dat wijf wreed pompen dat ze eerste 3 dagen zo scheef loopt dat ze er stil van wordt.
Geile gedachte wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij heeft er waarschijnlijk al zoveel piemels in gehad dat ze die van jou niet eens meer voelt
Na die DM van net komt dat wel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 05:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij heeft er waarschijnlijk al zoveel piemels in gehad dat ze die van jou niet eens meer voelt
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na die DM van net komt dat wel goed
Stijve leuter bij de gedachte dat ik haar aan het neuken ben en ze me ondertussen vraagt of ik Nelson Mandela ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet er maar hard van worden
Bah.
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Stijve leuter bij de gedachte dat ik haar aan het neuken ben en ze me ondertussen vraagt of ik Nelson Mandela ben.
Prison bitch.quote:Op woensdag 21 december 2011 05:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Stijve leuter bij de gedachte dat ik haar aan het neuken ben en ze me ondertussen vraagt of ik Nelson Mandela ben.
quote:Op woensdag 21 december 2011 05:58 schreef heloef het volgende:
[..]
morgen freemanquote:Op woensdag 21 december 2011 05:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot vanavond! Laterssquote:Op woensdag 21 december 2011 06:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik hou het voor gezien
Tot vanavond![]()
bam.. en zo ben je van de lijst afquote:
Welke lijst?quote:Op woensdag 21 december 2011 06:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bam.. en zo ben je van de lijst af
hoorde jij niet bij de 4 bazen dan?quote:
Gast, ik ben trots op je.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al 2 chicks gehosselt, 1 nummer 1 nekit pics![]()
ik ben al op, moet zo richting werkquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ja zekerquote:Op woensdag 21 december 2011 06:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoorde jij niet bij de 4 bazen dan?
Nee, dan ben je gewoon fucking domquote:Op woensdag 21 december 2011 06:04 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja zeker
Ben ik extra baas als ik niet slaap en de volgende nightyard shift mee pak ?
We meeten wel eens voor een wedstrijd ofzo, komt goedquote:
Echt welquote:Op woensdag 21 december 2011 06:04 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja zeker
Ben ik extra baas als ik niet slaap en de volgende nightyard shift mee pak ?
Oh wijze Geo4kant, leer mij die punani's te hosselen.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:03 schreef Geo4kant het volgende:
laat dan maarquote:Op woensdag 21 december 2011 06:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon fucking dom
[..]
We meeten wel eens voor een wedstrijd ofzo, komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |