Excuusnegerquote:Op woensdag 21 december 2011 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doesn't matter he's black and he sounds awesome
quote:Op woensdag 21 december 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misschien dat ik het daarom vind![]()
nee hoor, je blijft een schatje
Hahaha.. kutkop, velly nice! Maar nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weer een zwarte die jij zou doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nodig een delaypedaaltje hebbenquote:
Right Said Fred.quote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Waren er ook muzikale gasten de voorbije nachten, of is vannacht pas de eerste keer?
Partysquadquote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Waren er ook muzikale gasten de voorbije nachten, of is vannacht pas de eerste keer?
JA KRISTL!quote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Zit in m'n multi-effect van Bossquote:Op woensdag 21 december 2011 04:10 schreef Zapato het volgende:
[..]
Moet nodig een delaypedaaltje hebben
Ik ga hard.. ik ga lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PartysquadAl was dat wel bij Timur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |