Hey als je om half 3 snachts nog op straat bent dan ga je ook wat scheldwoorden lerenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
cocksucking motherfucker, gelukkig zijn die kindjes net weg
Alsof die dat verstaanquote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
en drankquote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey als je om half 3 snachts nog op straat bent dan ga je ook wat scheldwoorden leren
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kwamen niet naar eindje, er was niet genoeg publiek
Nee die staan daar nog heel onschuldig te wachten op Bouncerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Legendarische kitschquote:
Volgens mij staan ze ook nog te wachten op sterrenstof... en dat voor 11kquote:Op woensdag 21 december 2011 02:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die staan daar nog heel onschuldig te wachten op Bouncer
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht ook al wat is die zon toch fel gek...
ik denk dat mamma die wilde horen danquote:Op woensdag 21 december 2011 02:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die staan daar nog heel onschuldig te wachten op Bouncer
Mama is op zoek naar een neger. Maarja, Leiden he.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat mamma die wilde horen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en owee als deze ook op twitter komt!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
trusten en handjes boven de dekens!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:41 schreef 3rdRock het volgende:
hoe noem je een raadselachtige kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en owee als deze ook op twitter komt!
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
hoe noem je een raadselachtige kerst?/oh no u didntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en owee als deze ook op twitter komt!A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
hoe noem je een raadselachtige kerst?Misschien moet je em eerst zelf op Twitter gooien voordat de rest het doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en owee als deze ook op twitter komt!
I reject reality and substitute my own
Gister was mauro erquote:Op woensdag 21 december 2011 02:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Mama is op zoek naar een neger. Maarja, Leiden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |