In Spanje keek ik eerst ook vreemd op toen ik van collega's mailtjes ontving met als aanhef: Hola Negrito... Maar het wordt daar inderdaad meer gezien als synoniem voor kerel, makker, maat, vriend,etc.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
Suarez heeft toch zelf toegegeven dat hij "negro" gezegd heeft, en dat het in Uruguay meer een betekenis heeft als 'vriend'.
In Engeland is het racistisch en aangezien er daar gevoetbald werd, terechte schorsing.
Hier in mijn huis is het woord terecht racistisch, dus jij bent nu een racist.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef OmniRocket het volgende:
Suarez heeft toch zelf toegegeven dat hij "negro" gezegd heeft, en dat het in Uruguay meer een betekenis heeft als 'vriend'.
In Engeland is het racistisch en aangezien er daar gevoetbald werd, terechte schorsing.
Lekker objectief gast, je bent zelf donker zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had 'm voor het leven geschorst
Nee hoor, zo blank als maar zijn kanquote:Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lekker objectief gast, je bent zelf donker zeker?
Irriteer me vaak aan het feit hoe jullie het woord racist misbruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Probleem is dat hem een zware straf aan wordt genaaid.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef JeMoeder het volgende:
Wat is het probleem?
Verder vind ik het een verschrikkelijk mannetje, met het verpesten van de kwartfinale WK, king of schwalbes etc.
Messi? Neymar?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lol, verder is het momenteel de beste speler van Zuid-Amerika ondanks het WK-incident
Copa América niet gezien zeker?quote:
En? Maakt dat Suarez tot een betere voetballer dan Messi?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Copa América niet gezien zeker?
Het is algemeen bekend dat Messi buiten Barca stukken minder speelt
''Suarez beste speler van het toernooi en finale Copa America ''quote:Op woensdag 21 december 2011 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En? Maakt dat Suarez tot een betere voetballer dan Messi?
valsspelen is ook alleen maar fout als je het zelf niet doetquote:Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Overigens, mensen die klagen over dat ie de bal uit het doel jaagde
Als een speler van Nederland dat had gedaan hadden jullie toch ook niet zitten janken.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Idd, my niggahs, we niggahs have to stop non-niggahs from using the N-word!!!.
Rot dan zelf ook eens op met in elke zin 10 keer nigger te verwerken, waarom zou hij het niet mogen gebruiken? DAT is pas discriminatie, iemand uitsluiten van het gebruik van een woord omdat ie blank is!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ze mochten hem wat mij betreft wat langer schorsen.
Suarez kon ieder ander scheldwoord gebruiken, maar koos voor iets racistisch dan zit er wat mij betreft een bepaald idee achter.
Nu mag hij lekker 2 maanden trainen en niet spelen, idioot.
En jij denkt dat ik het goed keur dat anderen het wel gebruiken?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Rot dan zelf ook eens op met in elke zin 10 keer nigger te verwerken, waarom zou hij het niet mogen gebruiken? DAT is pas discriminatie, iemand uitsluiten van het gebruik van een woord omdat ie blank is!
Het is gewoon een winnaar, dat dat gepaard gaat met wat onaardige trekjes het zij zoquote:Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef JeMoeder het volgende:
Wat is het probleem? Deze geeft toe dat hij het gezegd heeft (dacht ik???) dus is de schorsing terecht.
Verder vind ik het een verschrikkelijk mannetje, met het verpesten van de kwartfinale WK, king of schwalbes etc.
Jij misschien niet, maar echt elk rapnummer gaat zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:45 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het goed keur dat anderen het wel gebruiken?
Van mij mag het ook afgeschaft worden, zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |