Oh ik had een ontsteking in mn bekken begin dit jaar, ik kon echt niks, alles deed zeer iddquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auw
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet doorsturen:(
volgens de dokter wel, maar ik heb er soms nog last van. na een stuk lopen bijvoorbeeld, of als ik verkeerd gelegen heb. maar er is prima mee te lvenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Haha, ja dat wist ik ook niet inderdaad
Maar weer genezen?
Nou als je er mee kan leven is het toch goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens de dokter wel, maar ik heb er soms nog last van. na een stuk lopen bijvoorbeeld, of als ik verkeerd gelegen heb. maar er is prima mee te lven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |