Bied geld!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
Dat muts tjikkie mag nog wel even blijven.
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auwquote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wow! Gewoon dwars door midden?
Behoorlijk proces dus...
houd eens op jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Groninger. het volgende:
Kipvleugels gaan er nu in(in de frituur
Ja dat bedoel ik, zo een festival is natuurlijk ook echt kick ass cool, maar daar ben je toch een van de ik weet niet hoeveel fotografen, hoeveel lopen er nu? En je zit nu echt gewoon overal met je neus bovenopquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Is het ook. En enorm afwisselend!
Godverquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Buitendam het volgende:
Je bent via Fok! geprostitueerd. Kom maar even mee.
Haha, ja dat wist ik ook niet inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auw
Je zou mijn foto's niet doorsturenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Yo Groninger old skool monitor mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |