Wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mij graag een lihanboutje en een bocado!
FM! Audiostreams dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Welke stream heeft journey? Ik zie alleen stomme filmpjes
Waar dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heuj, daar woon ik ook dicht bij
Maar ga niks drinken nu, want ga zo richting bedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mijn kratjes ook wel staan buiten in het schuurtje
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, hoe lang heb je t vandaag volgehouden en wat was je hoogtepunt?
Lijkt me wel echt super om in dat huis te werken de hele tijd hoor, echt!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.
Hoogtepunt.. Pfoe.. Uh.. Die massa bij de sing-a-long was wel gigantisch indrukwekkend!
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wat is dat?
Heb nog wel kilo kippen vleugels
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.
Hoogtepunt.. Pfoe.. Uh.. Die massa bij de sing-a-long was wel gigantisch indrukwekkend!
Hey, daar ben k vroeger wel eens een weekje op een camping geweest.quote:
Vandaag Anouk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..
Oh hou es op zeg!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bocado
[ afbeelding ]
lihanboutje
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen danquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bocado
[ afbeelding ]
lihanboutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |