Ja dat zeg ik, Britt en dan nog twee, Waylon, gatverrrrrrrrrquote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woensdag op donderdag
Donder op vrijdag
Vrijdag op Zaterdag
wat denk je van mij?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nikon, ik herhaal, Nikon.Ik word melig.
verkapte reklamequote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
niet slecht iddquote:
drink nu geen Shandy. Zit aan de Monster Khaosquote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja die shandy klapt er al in of niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
lang niet gehoord deze trouwens. Wel heel matig nummer nu ik 'm zo terughoor. Ach.
Ja, Waylon vond ik de vorige keer al zwaar irritant.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, Britt en dan nog twee, Waylon, gatverrrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
.. van die talk to hand wijven luisteren hier naar
Plus brabantse homo's.quote:
Zulke buien zijn af en toe best goed voor vrouwen. Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
.. van die talk to hand wijven luisteren hier naar
Goeie!quote:
En ik word chagrijnig...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
waar dan? http://fok.3fmfan.nl/requests/?quote:
idd een beroerde LP, behalve track 1 is alles constant hetzelfde. Alhoewel Be The One wel liefv is.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Dit is trouwens wel een van de weinige cd;s die ik weggedaan heb, die van de Ting Tings, dat was echt teveel van hetzelfde
Jan Kooijman komt ook slapen...lijkt me ook niet zo leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, Britt en dan nog twee, Waylon, gatverrrrrrrrr
2 keer geluisterd en snel weer verkocht, buiten die heb ik ook mn cd's van Adele laatst herplaatstquote:Op woensdag 21 december 2011 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
idd een beroerde LP, behalve track 1 is alles constant hetzelfde. Alhoewel Be The One wel liefv is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |