SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Waar blijft die DM met link danThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Was je jarigquote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nu officieel niet meer jarignog gefeliciteerd
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dan was je tegelijk jarig met mijn broertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nu officieel niet meer jarig
Gefeliciteerd.¯_(ツ)_/¯![]()
En je zit ook niet meer op TC. Mijn hart, je breekt hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nu officieel niet meer jarigThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Foto 1 heeft het goed gedaan jongensiedereen is positief tot nu toe en ze zijn lief voor me
fijn gevoel
![]()
gooodquote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Foto 1 heeft het goed gedaan jongensiedereen is positief tot nu toe en ze zijn lief voor me
fijn gevoel
Ik ben mobiel aan het FOK!en, maar morgen ben ik er weerquote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En je zit ook niet meer op TC. Mijn hart, je breekt hem.
Ik heb voor m'n moeder een tablet voor kerst gekocht trouwens, en daarmee kan ik cammenDus binnenkort join ik jullie.
Leuke foto Mais! En thanks Aight en Japie
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
1 bazentip voor voor jullie allen: flirt met een medewerker van KFC.
Extra hotwings in je bucketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij kan je hoereren voor extra kip, kan ik niet doen bij die paupersquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Juminelle het volgende:
Extra hotwings in je bucket![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
zit ik mn fobo te updaten, kom ik deze tegen in de grabbelton:
Fotoboek van Svendelaar
Dat is toch net een dude, dude!![]()
Die had ik ook vandaag gezien maar weet niet meer waarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hoop dat ik later ook zulks een opa ben.![]()
Ik vertrouw op jouw mening in dezequote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Maisnon het volgende:
zit ik mn fobo te updaten, kom ik deze tegen in de grabbelton:
Fotoboek van Svendelaar
Dat is toch net een dude, dude!.
![]()
quote:wat
get fresh, gotta stay flyquote:Op woensdag 21 december 2011 03:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg getraind ectoboy!
get the jet i gotta stay high
high up like a la la la
ain't nothin here that my money can’t buy![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Juminelle het volgende:
Extra hotwings in je bucketZoals in die reclame zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier doen de mensen achter de kassa dat trouwens niet.
Echt FYL als je bij KFC werkt, ik zou dan echt geen kip meer lusten
Deathlift or Die.![]()
Kan je wel regelen, gewoon spang doen tegen iemand die daar werktquote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef JackieBrown het volgende:
Ik lust nu eigenlijk wel KFC als ontbijt op bedwordt tijd dat ze een bezorgservice beginnen
zusje van mijn schoonzus werkt er.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dan moet ik spang doen tot de next level wil ik iemand zo ver krijgen dat hij kip komt bezorgen wanneer ik wil en daarna ook gelijk weer ophoepeltquote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je wel regelen, gewoon spang doen tegen iemand die daar werktzusje van mijn schoonzus werkt er.
![]()
![]()
:$quote:Op woensdag 21 december 2011 11:09 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb wel iets waar je op mag kluiven![]()
[smooth] Voor een dame van jouw kaliber, moet dit geen enkele moeite kosten [/smooth]quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan moet ik spang doen tot de next level wil ik iemand zo ver krijgen dat hij kip komt bezorgen wanneer ik wil en daarna ook gelijk weer ophoepelt* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gladder dan een ladyshavequote:Op woensdag 21 december 2011 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[smooth] Voor een dame van jouw kaliber, moet dit geen enkele moeite kosten [/smooth]![]()
wat hou ik toch van het multicultureel amsterdam, even de hoek om lopen voor een huuuuge Marokkaans brood![]()
![]()
Oquote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, je hebt turkse pide en marokkaans brood dit was dus dat laatste![]()
![]()
kut, gisteren niet geprofiteerd van hotwings dinsdag
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
wat hou ik toch van het multicultureel amsterdam, even de hoek om lopen voor een huuuuge Marokkaans broodMijn buurt heeft meer multiculturele invloeden nodig
Haii Titi en Jumi![]()
![]()
Wieso?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Mijn buurt heeft meer multiculturele invloeden nodig
Haii Titi en Jumi![]()
Zodat ik ook om de hoek lekkere dingen kan halen!quote:
Je kan hier alleen maar supermarktbroodjes en Hema worsten halen![]()
![]()
In Utreg?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zodat ik ook om de hoek lekkere dingen kan halen!
Je kan hier alleen maar supermarktbroodjes en Hema worsten halenDa's toch ook wel multiculti?
![]()
Jawel, maar bepaalde wijken weetjewel. En die liggen bij mij toch wel zo'n 20 minuten vandaanquote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In Utreg?Da's toch ook wel multiculti?
.
![]()
ah zo. Nee dan heb ik t hier idd getroffen met alles binnen 500 meter incl. de coffeeshopquote:Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jawel, maar bepaalde wijken weetjewel. En die liggen bij mij toch wel zo'n 20 minuten vandaan.
![]()
![]()
Haha coffeeshop hier weet ik al helemaal niet. Heb wel een kaartje van een student, die kan je bellen en dan bezorgt ie het thuisquote:Op woensdag 21 december 2011 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah zo. Nee dan heb ik t hier idd getroffen met alles binnen 500 meter incl. de coffeeshop.
Moet jij eigenlijk nooit je ID laten zien bij shops?![]()
Hey jullie.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neh, ook nooit voor drank en sigaretten toen ik 14 wasquote:Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha coffeeshop hier weet ik al helemaal niet. Heb wel een kaartje van een student, die kan je bellen en dan bezorgt ie het thuis.
Moet jij eigenlijk nooit je ID laten zien bij shops?En wiet haal ik zelf sinds m'n 16e
![]()
Wat een meid,....WAT EEN MEID!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, ook nooit voor drank en sigaretten toen ik 14 wasEn wiet haal ik zelf sinds m'n 16e
![]()
Handig wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neh, ook nooit voor drank en sigaretten toen ik 14 wasEn wiet haal ik zelf sinds m'n 16e
Nice!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tliciouz het volgende:
Vervroegd kerstcadeautje voor mezelf.
[ afbeelding ]Steve Madden's zitten zo goed vind ik
![]()
![]()
Ja ze zitten heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Handig wel.
[..]
Nice!!Steve Madden's zitten zo goed vind ik
Alleen de rechter is iets te smal. Ik heb hem nu aan met een dikke sok er in maar ben bang dat ik ze terug moet sturen.
All good things are wild and free.![]()
Leukquote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh boequote:Op woensdag 21 december 2011 14:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zitten heerlijkAlleen de rechter is iets te smal. Ik heb hem nu aan met een dikke sok er in maar ben bang dat ik ze terug moet sturen.
. Bij de tenen of bij de voet te smal?
Mijn moeder liet haar heels altijd een nachtje staan met een natte krant erin als ze te smal waren. Zelf nooit gedaan maar bij haar scheen het te helpenmisschien een optie haha.
![]()
Vandaag om 9 uur amnesia gesmoket en daarna bij de Mac gegeten, moeten ze vaker doen zon scholierenstaking![]()
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Mijn mijn grote teen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh boe. Bij de tenen of bij de voet te smal?
Mijn moeder liet haar heels altijd een nachtje staan met een natte krant erin als ze te smal waren. Zelf nooit gedaan maar bij haar scheen het te helpenmisschien een optie haha.
Terwijl dat de linker echt perfect zit.
Goede tip! Maar Krijg je dat dan niet te zien aan de binnenkant? Want moet ze nog terug kunnen sturen.
Mijn facebook switch berichtje is trouwens een beetje ontploft![]()
meer dan 60 likes en allemaal lieve reacties enzo
echt fijn dat ik me er niet meer druk om hoef te maken en dat ze zo positief zijn
Nu de volgende stap.. werk![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Maisnon het volgende:
echt fijn dat ik me er niet meer druk om hoef te maken en dat ze zo positief zijn
Nu de volgende stap.. werk
Fuck your ethnicity, nigga.![]()
Geen idee eigenlijk of je dat ziet. Kan me wel voorstellen dat de inkt gaat afgeven inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn mijn grote teen.Terwijl dat de linker echt perfect zit.
Goede tip! Maar Krijg je dat dan niet te zien aan de binnenkant? Want moet ze nog terug kunnen sturen.Mooi zoquote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Maisnon het volgende:
![]()
nieuwsgierigheid.... watskeburt?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Nu de volgende stap.. werk* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Sarcasm or..?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat een meid,....WAT EEN MEID!!!Jaa! Doenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
Zal ik morgen met een Fernandes blikje op 2000m in de schnee een pic maken?![]()
Lang verhaalquote:maar je mist niet veel hoor.
Heb net kerstsuprise inkopen gedaan... degene die ik heb wilde vleesetende planten en cactussen enzo
Nou die waren er bijna niet, sowieso niet in de winter. Die vleesetende planten zijn er alleen in het voorjaar. Je hebt van die crappy internet pakketten met zaai je eigen vleesetende planten in blabla maar ze zeiden bij veel tuincentra en bloemenzaken dat ze daar vaak geen zaadjes van verkopen uberhaupt, dat vetplantjes je niet zomaar zou lukken.
Dus ik heb 2 andere cactusachtige planten gescoord die samen wel leuk zijn met 2 leuke potjes.
Op naar het volgende kado![]()
![]()
Ik niet. Morgen les tot 12 uur en daarna films kijken enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 16:27 schreef Potloodvis het volgende:
waarom heeft iedereen vandaag al vakantie? ik ook hoor, maar waarom?Gay school
![]()
Moet je vrijdag ook naar school?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet. Morgen les tot 12 uur en daarna films kijken enzoGay school
![]()
Nein!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet je vrijdag ook naar school?![]()
toevalquote:Op woensdag 21 december 2011 16:27 schreef Potloodvis het volgende:
waarom heeft iedereen vandaag al vakantie? ik ook hoor, maar waarom?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja ik ga 2 weken bij jou logerenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ah, okay. Ga je nog iets doen in de vakantie of heb je verder geen plannen?
![]()
![]()
En dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ga 2 weken bij jou logeren![]()
![]()
Super!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Wederom een nieuw aflevering van de populaire serie: "Chocolatebear zijn telefoon staat op sterven"
Hij heeft net een duik gemaakt, ik denk niet dat hij hier van gaat herstellen.
Vingertjes gekruist.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In de wc gepleurt?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Wederom een nieuw aflevering van de populaire serie: "Chocolatebear zijn telefoon staat op sterven"
Vingertjes gekruist.![]()
Als hij in je huis kapot is gegaan kan je het vaak claimen op je inboedelverzekering.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Vingertjes gekruist.![]()
Bad.quote:
Uitgezet en op de verwarming. Ik vrees dat het al te laat is.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als je de batterij eruit kan halen zou ik dat gewoon doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bad.
Uitgezet en op de verwarming. Ik vrees dat het al te laat is.
Claim trouwens niet de schade op mijmaar geen batterij = geen stroom anders dan wat er nog in de.. condensatoren
zit dus voor mn gevoel is het logisch dat dat de beste aanpak is
![]()
![]()
ik was om 12 uur vandaag klaar, maar toen ben ik met een paar mensen van de studie chinees buffet gaan etenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet. Morgen les tot 12 uur en daarna films kijken enzoGay school
![]()
![]()
Oke, maar wie ben je?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik was om 12 uur vandaag klaar, maar toen ben ik met een paar mensen van de studie chinees buffet gaan eten![]()
potloodvis (pv)quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
potloodvis (pv)Mooie achterkant joh, heb je d'r ook een van voren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 21 december 2011 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooie achterkant joh, heb je d'r ook een van voren?![]()
Doe maar nietquote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zal ook even een Fernandesblikje in een zelfgeilfoto photoshoppen.![]()
![]()
Hallon! CB, waarom laat je je phone in had vallen? NOOOOOOOHHHH!
Mais ben blij voor je met alle positieve reacties!
Jb, shops in utrecht zitten echt overal :p ik toon je wel een keer.
Ik voel me fucking strak en gepomptgisteren na het sporten vond iemand dat ik een shake moest drinken en er zat vanalles in, kk smerig maar insta strakheid van dat spul ofzo.
![]()
GHB shakequote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Hallon! CB, waarom laat je je phone in had vallen? NOOOOOOOHHHH!
gisteren na het sporten vond iemand dat ik een shake moest drinken en er zat vanalles in![]()
van jou zie ik toch ook alleen maar de baardquote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef Sala-adin het volgende:
Eentje post fotos van zijn achterkant hier![]()
Maakt niet uit, wij hebben hem live mogen aanschouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
van jou zie ik toch ook alleen maar de baard![]()
Ghehe :p creatine en nog 4 !ndere dingen.
IK heb zin om te sporten weer... zo maar ff gaan doen denk.![]()
Tenminste meer mans dan jou facequote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
van jou zie ik toch ook alleen maar de baard![]()
![]()
ok lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij hebben hem live mogen aanschouwen![]()
baard staat mij nietquote:Op woensdag 21 december 2011 18:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tenminste meer mans dan jou face![]()
Je lult!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:03 schreef Phantomesse het volgende:
AAn de andere kant, kanker koud.![]()
laat die haatbaard maar praten pv kom jij maar hier voor wat 'no homo'-loving met je lkkre brede fysiek![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
laat die haatbaard maar praten pv kom jij maar hier voor wat 'no homo'-loving met je lkkre brede fysiek![]()
![]()
Wil je zeggen dat het lekker warm is? :pquote:
Ik blijf binnen, insta ijsblok als ik nu naar buiten ga.![]()
Nou ik vind het koud :pquote:Op woensdag 21 december 2011 18:08 schreef Sala-adin het volgende:
Ik was net in de stad, was gewoon te doen
Heb stiekem geen zin om te fietsen.![]()
Luie meid ben jequote:Op woensdag 21 december 2011 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou ik vind het koud :p
Heb stiekem geen zin om te fietsen.![]()
fiets is stuk gegaan in zwaarste versnelling en heb tegenwind, mijn haar is nat en moet halfuur fietsen, ik zet wel een zumba dvd op ofzo.quote:![]()
![]()
weet ik man dat doek ook altijd als ik op gay.nl ga en me pms lees :hearteyes:quote:Op woensdag 21 december 2011 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
lol panzer ik ga helemaal blozen door jouw opmerkingen ;$ ;$kom banken haatbaard 300 kgquote:![]()
Ik kom dan bankhangenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
fiets is stuk gegaan in zwaarste versnelling en heb tegenwind, mijn haar is nat en moet halfuur fietsen, ik zet wel een zumba dvd op ofzo.![]()
![]()
op die site laat ik een ander breed fysiek van mijzelf zienquote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
weet ik man dat doek ook altijd als ik op gay.nl ga en me pms lees :hearteyes:![]()
Cam aan terwijl je zumba't?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
fiets is stuk gegaan in zwaarste versnelling en heb tegenwind, mijn haar is nat en moet halfuur fietsen, ik zet wel een zumba dvd op ofzo.![]()
![]()
ik ben verbannen van die sitequote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
op die site laat ik een ander breed fysiek van mijzelf zien
teveel bandbreedte verbruikt![]()
Mijn godquote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik ben verbannen van die site
teveel bandbreedte verbruiktben echt benieuwd naar het gezicht achter deze posts
![]()
swag, je hebt het, net als deze mensenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik ben verbannen van die site
teveel bandbreedte verbruikt
![]()
Zit je hier nu hints uit te delen!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn godben echt benieuwd naar het gezicht achter deze posts
![]()
Wat voor brilquote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik krijg een ranzige KLB-smaak in m'n bek van deze pagina. En ik kan m'n bril morgen ophalen
.
Shi mooiboy![]()
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 18:20 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit je hier nu hints uit te delen!ik gedraag me
![]()
![]()
vies hequote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik krijg een ranzige KLB-smaak in m'n bek van deze pagina. En ik kan m'n bril morgen ophalen
.
![]()
Had 'm al eens gepostquote:. Is alleen voor thuis dus hè, buitenshuis draag ik sowieso alleen maar lenzen
.
En ik ben dus ook niet skaffa, ik kijk gewoon kænkerraar.
Mwah, beetje kwaliteit mag toch wel hier. Geen gay.nl fa2's en BB statsquote:.
![]()
Je moet straat kwaliteiten bezitten, straat vriend.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had 'm al eens gepost. Is alleen voor thuis dus hè, buitenshuis draag ik sowieso alleen maar lenzen
.
[ afbeelding ]
[..]
Mwah, beetje kwaliteit mag toch wel hier. Geen gay.nl fa2's en BB stats.
![]()
Indeed, nat haar+ wind is ziek worden. Doe maar niet anders heb je een zieke kerstquote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
![]()
Sunchaserquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had 'm al eens gepost. Is alleen voor thuis dus hè, buitenshuis draag ik sowieso alleen maar lenzen
.
[ afbeelding ]
[..]
BB stats? Ik ben trouwens weg, avondje casino op de planning staan. xoxoquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Weer thuis, batterij kan ik niet uit mijn telefoon halen.
Als ik op hem lijk, dan lijk jij op:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."kom banken haatbaard 300 kg", maar dat was Panzermaus die dat zeiquote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
BB stats? Ik ben trouwens weg, avondje casino op de planning staan. xoxo.
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Maisnon het volgende:
Lekker heel de avond casinobrood eten![]()
![]()
![]()
Mattie al gebeld (ik typte eerst gebaldquote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Weer thuis, batterij kan ik niet uit mijn telefoon halen.) natuurlijk? Gooi dat ding weg man, alleen maar pech ermee
.
![]()
Die telefoon van hem maakt echt veel mee ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mattie al gebeld (ik typte eerst gebald) natuurlijk? Gooi dat ding weg man, alleen maar pech ermee
.
![]()
Wat moet hij doen, hem droog blazen?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mattie al gebeld (ik typte eerst gebald) natuurlijk? Gooi dat ding weg man, alleen maar pech ermee
.
Die man kan zelfs water laten aanbranden als ik jou moet geloven, dat lukt dit vast ook welquote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat moet hij doen, hem droog blazen?.
![]()
Tevens, wie is Potloodvis?
Waarom staat dit op de 1e pagina bij Google Images als je zoekt op 'Potloodvis'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gooi mijn telefoon in een zak grof zout.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je moet die batterij eruit krijgen, misschien is dat nu zelfs al te laat. Dan kan je 'm pas rustig laten drogen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik gooi mijn telefoon in een zak grof zout.![]()
Batterij kan er niet uit bij een iPhone, ik heb hem gewoon uitgezet en laat hem nu drogen. Moet wel even bij vermelden dat ik deze bazencase er om heen had. Wie weet heeft dit het water enigszins tegengehouden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moet die batterij eruit krijgen, misschien is dat nu zelfs al te laat. Dan kan je 'm pas rustig laten drogen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom staat dit op de 1e pagina bij Google Images als je zoekt op 'Potloodvis'.
help hoe haal ik dit wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zeg ik dit inmiddels dagelijks: iPhone![]()
Wel kut voor je thomaar een goede reden om volgende maand een HTC aan te schaffen
Ja daarom.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Indeed, nat haar+ wind is ziek worden. Doe maar niet anders heb je een zieke kerst
JB, mijn moves gaan te snel voor een webcamtevens ben ik genomineerd voor Aandachtsgeilste user '11 in de Fokverkiezingen
FML.
![]()
Haha ik heb daar op jou gestemd, juist omdat ik jou een van de minst aandachtsgeile van dat lijstje vond. En echte aandachtsgeilert willen juist stemmen en dat gun ik ze niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Phantomesse het volgende:
Wel kut voor je thomaar een goede reden om volgende maand een HTC aan te schaffen
[..]
Ja daarom.
JB, mijn moves gaan te snel voor een webcamtevens ben ik genomineerd voor Aandachtsgeilste user '11 in de Fokverkiezingen
FML.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 18:58:47 ]![]()
Wattttquote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja daarom.
FML.
![]()
haha fucking gierig
![]()
![]()
Ik wil niet genomineerd zijnquote:Heb dan ook gezegd dat ik verwacht morgen niet meer verkiesbaar te zijn.
![]()
Ik haat je een beetje.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Phantomesse het volgende:
Volgens mij zeg ik dit inmiddels dagelijks: iPhone
Noooooohhhhhh straks ga ik dat ding nog winnen ookquote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik heb daar op jou gestemd, juist omdat ik jou een van de minst aandachtsgeile van dat lijstje vond. En echte aandachtsgeilert willen juist stemmen en dat gun ik ze niet.Die titel wil ik echt niet hebben
Ja, ben echt blij dat ik even gekeken heb anders had ik het nieteens gewetenquote:![]()
![]()
Zijn er ook leuke titels waar je genomineerd voor kan zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil niet genomineerd zijnHeb dan ook gezegd dat ik verwacht morgen niet meer verkiesbaar te zijn.
![]()
Ik snap het nut nooit van zo'n hoesjequote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Batterij kan er niet uit bij een iPhone, ik heb hem gewoon uitgezet en laat hem nu drogen. Moet wel even bij vermelden dat ik deze bazencase er om heen had. Wie weet heeft dit het water enigszins tegengehouden.
[ afbeelding ]mijne is al 100x geflikkerd maar niks mis mee
Ik heb ook op Phantomesse gestemd, gewoon, omdat er iemand van Fernandes tussen zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iPhones zijn nogal gevoelig.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap het nut nooit van zo'n hoesjemijne is al 100x geflikkerd maar niks mis mee
Dit hoesje is echt baws, ik kan hem van 4 verdiepingen laten pleuren en hij heeft niks.
Ik kende 80% van die mensen die je kon kiezen niet
Ik heb ook iPhonequote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
iPhones zijn nogal gevoelig.Dit hoesje is echt baws, ik kan hem van 4 verdiepingen laten pleuren en hij heeft niks.
al paar keer per ongeluk door de kamer gegooid en hij geeft geen neuk
.
De meesten waren echt misplaatst.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef aight1 het volgende:
Ik kende 80% van die mensen die je kon kiezen niet![]()
En toch............quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
iPhones zijn nogal gevoelig.Dit hoesje is echt baws, ik kan hem van 4 verdiepingen laten pleuren en hij heeft niks.
![]()
Al die kuren met mijn telefoon kreeg ik zodra ik het hoesje er een tijdje niet meer op had.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je stresst 'm hèquote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Phantomesse het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel er al gestemd is?![]()
![]()
![]()
Daarom:quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al die kuren met mijn telefoon kreeg ik zodra ik het hoesje er een tijdje niet meer op had.
iPhonehoesjes!
iPhone![]()
![]()
Ik kan het wel veranderen?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Phantomesse het volgende:
Kun je ergens zien hoeveel er al gestemd is?
Gedaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 19:04:49 ]![]()
Tjek je DM.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Daarom:
iPhonehoesjes!
iPhoneJe mannelijkheid daar vandaan halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
"Mannen" met hoesjes om hun telefoon. Van die types die zittend plassen.
Sowieso "mannen" die kleiner dan 1.93m zijn.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tjek je DM.
[..]
Je mannelijkheid daar vandaan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ghehe, thanks. Ik denk trouwens dat 'ie naar Stevenmac gaat.quote:
Ik in een rijtje bij StevenmacFML.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb je gehad vandaag? Me jelly (al is het vrij simpel te maken bweheh)quote:
Had net sushi op in de vorm van NigiriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je gehad vandaag? Me jelly (al is het vrij simpel te maken bweheh)
Had net sushi op in de vorm van NigiriIk eet het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog een halve portie over maar die is voor na de zumba
![]()
![]()
Aziaten eten de hele dag doorquote:Op woensdag 21 december 2011 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sushi is toch niet echt een hoofdgerecht?Veel kleine gerechtjes dus en van alles wat.
![]()
Het 'hoofdgerecht' is meestal gewoon een pan rijst en een mandje plakrijst die op tafel staat met daaromheen allerlei gerechten.![]()
Zelfde principe thoquote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef Phantomesse het volgende:
Het 'hoofdgerecht' is meestal gewoon een pan rijst en een mandje plakrijst die op tafel staat met daaromheen allerlei gerechten.![]()
![]()
NCRV, mensen met 12 kinderen enzo.
1 kenkerkind van 13 die vind dat haar moeder moet koken en zij niet hoeft te helpen omdat ze hoort te spelen.
Pfoh... nekslag![]()
![]()
Kommen Sie noch in die Chat oder was?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef Phantomesse het volgende:
NCRV, mensen met 12 kinderen enzo.![]()
Was ist die namme?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kommen Sie noch in die Chat oder was?![]()
quote:quote:Op woensdag 21 december 2011 19:17 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:
Noohhh, mijn telefoon doet het gewoon.
ZOUT.
en nu ben ik eckt weg.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
iPhonesquote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Noohhh, mijn telefoon doet het gewoon.
ZOUT.
en nu ben ik eckt weg.
latorr.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hoe een zo'n idioot het voor zoveel mensen kan verpesten.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Me gusta.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 22-12-2011 00:58:21 ]full stops and exclamation marks![]()
Wauwquote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet
Heb geen zin om op tijd eruit te gaan om die paar kados nog te regelen vanwege dat takke eind fietsen![]()
![]()
Maar ik ben ondertussen een album aan het luisteren waar ik langzaam op verliefd raak dus dan is het goed![]()
![]()
Welk?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik ben ondertussen een album aan het luisteren waar ik langzaam op verliefd raak dus dan is het goedfull stops and exclamation marks![]()
Civilian van Wye Oakquote:weet niet of het in je straatje is
Maar door dit nummer kwam t in eerste instantie (clip is ook wel fijn gefilmd)
![]()
Toch maar weer proberen te slapen, goodnight.
Nooit van gehoord maar klinkt lekker, past prima in één van mijn vele straatjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Civilian van Wye Oakweet niet of het in je straatje is
Maar door dit nummer kwam t in eerste instantie (clip is ook wel fijn gefilmd)
full stops and exclamation marks![]()
Staan echt een boel fijne nummers op het album, gaat bijna een beetje richting St Vincent soms en die vind ik echt heel tof.
Two Small Deaths bvb![]()
Je blijft maar naar beneden scrollen ehehehquote:Op donderdag 22 december 2011 02:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die tumblr kost me uren manuren van m'n leven..
![]()
![]()
Kan niet slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:56 schreef Phantomesse het volgende:
Ja pssssst link?
Niet dat heel Fernandes ligt te slapen, no way
Deathlift or Die.![]()
Bed.
Zojuist 4 boterhammen op elkaar gestapeld met ertussen roomkaas, haring met uitjes en brie
Heerlijk lekker meuren, en straks dan ook maar gaan slapen I guess![]()
Vroeg slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:35 schreef Phantomesse het volgende:
Zojuist 4 boterhammen op elkaar gestapeld met ertussen roomkaas, haring met uitjes en brie
Vroeg slapenGodver wat zal jij een ranzige smaak ik je ben hebben gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Lekker!quote:Op donderdag 22 december 2011 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nou, ik ben naar de schnee!
Fijne kerst iedereen.Have fun!
Vroeg slapenM'n ontbijt kwam er zojuist weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 07:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n ontbijt kwam er zojuist weer uit.
Have fun brah, shirtless in die skihut & take care.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
Nou, ik ben naar de schnee!
Fijne kerst iedereen.![]()
![]()
Godsamme dit is wel het toppunt van triestheidwe kijken The Big Lebowski in de klas (waarvan het merendeel 18 of 18+ is). Komt er een sexscene, wat doet m'n lerares: DOORSPOELEN.
![]()
![]()
Zullen we maar een andere film gaan kijken danquote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Godsamme dit is wel het toppunt van triestheidwe kijken The Big Lebowski in de klas (waarvan het merendeel 18 of 18+ is). Komt er een sexscene, wat doet m'n lerares: DOORSPOELEN.
?
![]()
Christelijke school?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Refolerares.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
full stops and exclamation marks![]()
Gisteren nog gerelt?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh ja idd, nu zie ik het. 'Knuffelmoslim'.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
Neuh, ik ben veelste lief om te rellen* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik droomde echt raar en random!
Ik stond buiten met een gozer en een chick en Nederland had de eerste JSF binnen en ging die dus showen aan het publiek. Ontzettend toevallig stonden wij precies onder de luchtshow en dat ding komt laag overvliegen enzo, maakt scherpe lijpe bochten en snelle loopings enzo, totdat dat ding in de verte ineens een snoekduikt maakt en neerstort
. Fucking dikke knal, de grond trilt als een malle en toen waren wij in shock
. Ineens switcht het naar Oud&Nieuw, niemand durfde meer de straat op door dit ongeval, alleen wij 3 liepen als enige bikkels
. We waren wel pussy om ergens naar binnen te gaan in een huis, dus slenterden we de hele dag op straat. Totdat de regen en kou ons parten begon te spelen besloten we naar ons huis te gaan (dat huis stond er de hele tijd al ergens, alleen op één of andere manier was de ongeschreven regel dat je een partypooper was als je ging). Toen we eenmaal thuis waren werd ik wakker met een huillach op m'n face, vanwege de mate van realisme van dat neergestorte teringvliegtuig
.
Zo, en nu ga ik m'n nieuwe bril ophalen.![]()
Whuutquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik stond buiten met een gozer en een chick en Nederland had de eerste JSF binnen en ging die dus showen aan het publiek. Ontzettend toevallig stonden wij precies onder de luchtshow en dat ding komt laag overvliegen enzo, maakt scherpe lijpe bochten en snelle loopings enzo, totdat dat ding in de verte ineens een snoekduikt maakt en neerstort
. Ineens switcht het naar Oud&Nieuw, niemand durfde meer de straat op door dit ongeval, alleen wij 3 liepen als enige bikkels
. We waren wel pussy om ergens naar binnen te gaan in een huis, dus slenterden we de hele dag op straat. Totdat de regen en kou ons parten begon te spelen besloten we naar ons huis te gaan (dat huis stond er de hele tijd al ergens, alleen op één of andere manier was de ongeschreven regel dat je een partypooper was als je ging). Toen we eenmaal thuis waren werd ik wakker met een huillach op m'n face, vanwege de mate van realisme van dat neergestorte teringvliegtuig
.
Zo, en nu ga ik m'n nieuwe bril ophalen.![]()
Ik kan m'n dromen echt nauwelijks herinneren
KLINKTT ALS OOGVERSGLAG VAN MIJN NEEVJUH TEN TIJDE DE BIJLMERRAMPS!!11!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
They say sleep is the cousin' of death, so my eyes wide open 'cause a dream is kin to your last breath .quote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef Sala-adin het volgende:
Geen dromen voor mij, want ik hou slapen zakelijk.
Watquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Zo, en nu ga ik m'n nieuwe bril ophalen.!
Sowieso dromen kunnen echt dope zijn af en toe
Ik roll met sleepquote:Op donderdag 22 december 2011 14:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
They say sleep is the cousin' of death, so my eyes wide open 'cause a dream is kin to your last breath .
![]()
Gekke dromen, ik ruleer jullie ermeedroomde dat ik op tinychat zat en de meest gekke teksten op het beeldscherm kwamen + Phanto op de cam
![]()
![]()
naakt?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Gekke dromen, ik ruleer jullie ermeedroomde dat ik op tinychat zat en de meest gekke teksten op het beeldscherm kwamen + Phanto op de cam
![]()
Ditquote:Ik droom echt over alles wat ik maar kan bedenken, maar nog nooit over FOK!, gelukkig
daar moet je ook wel erg autistisch voor zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
DitIk droom echt over alles wat ik maar kan bedenken, maar nog nooit over FOK!, gelukkig
![]()
Dus dat. Meest nerdy is dan nog dat ik over games droom, maar da's omdat ik dat dan speelde voor ik ging slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
DitIk droom echt over alles wat ik maar kan bedenken, maar nog nooit over FOK!, gelukkig
.
![]()
Not even close. Ik heb een terug kerende droom die bestaat uit kleuren, vormen, textuur en geluid. De droom is altijd hetzelfde. Nogal moeilijk uit te leggen. Maar de droom bestaat alleen uit wat ik noemde en dat is ook het enige wat ik waarneem.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 15:24:56 ]![]()
Ja ik droom ook echt pas de laatste week over Fok![]()
Trouwens, net gummibeertjes in de vodka gelegd, ben benieuwd!![]()
![]()
Bekend met het fenomeen koortsdroom? Da's bij mij ook altijd dezelfde met vormen en geluid.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Not even close. Ik heb een terug kerende droom die bestaat uit kleuren, vormen, textuur en geluid. De droom is altijd hetzelfde.Eindbazin dat je d'r los rondlooptquote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Trouwens, net gummibeertjes in de vodka gelegd, ben benieuwd!.
![]()
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, droomde ooit dat ik in MW2 level rondliep, maar dan met allemaal mensen die ik echt kende enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dat. Meest nerdy is dan nog dat ik over games droom, maar da's omdat ik dat dan speelde voor ik ging slaprn.
was best dope tho
Ah mijn koortsdroom is zo naarquote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bekend met het fenomeen koortsdroom? Da's bij mij ook altijd dezelfde met vormen en geluid.Ik zie dan altijd een rollende bal die helemaal gaat misvormen en de grond word helemaal hobbelig en er komen allemaal zwarte vlekken op m'n netvlies. Brr
Gelukkig geen koorts gehad sinds m'n 8ste ofzo maar t wel in mn geheugen geprint
![]()
Nog nooit van een koortsdroom gehoord. Maar hij komt vaker voor als ik een stressvolle periode doormaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bekend met het fenomeen koortsdroom? Da's bij mij ook altijd dezelfde met vormen en geluid.
[..]
Eindbazin dat je d'r los rondloopt.
![]()
Over FOK! dromen, shit gaat ver.![]()
Alhoewel ik soms dromen heb over Jumi en California.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
maar hey, niet over fok! maar mensen van fernandes, zoals jij phanto en atomicquote:Op donderdag 22 december 2011 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Over FOK! dromen, shit gaat ver.![]()
Alhoewel ik soms dromen heb over Jumi en California.![]()
![]()
Ik heb ook wel eens lopen ijlen toen ik koorts had (toen ik 10 was of zo). Dacht ik dat muren op mij afkwamen etcquote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah mijn koortsdroom is zo naarIk zie dan altijd een rollende bal die helemaal gaat misvormen en de grond word helemaal hobbelig en er komen allemaal zwarte vlekken op m'n netvlies. Brr
Gelukkig geen koorts gehad sinds m'n 8ste ofzo maar t wel in mn geheugen geprint
.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar hey, niet over fok! maar mensen van fernandes, zoals jij phanto en atomic![]()
![]()
Ik had daar echt een bazenversie van, speelde toen ziek veel Return to Castle Wolfenstein: Tides of War, ging ik met een paar matties vanaf het water het strand op, muren breachen en shit kapotknallenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, droomde ooit dat ik in MW2 level rondliep, maar dan met allemaal mensen die ik echt kende enzowas best dope tho
. Weet niet of je het kent, maar was dit level. Rechtsonder zee, strand en dan linksboven het te bestormen gebouw.
Zeg maar deze Saving Private Ryan scene.
Één van m'n meest bazige dromen ooit.
![]()
Ahahah dat is zo vet hequote:Op donderdag 22 december 2011 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had daar echt een bazenversie van, speelde toen ziek veel Return to Castle Wolfenstein: Tides of War, ging ik met een paar matties vanaf het water het strand op, muren breachen en shit kapotknallen. Weet niet of je het kent, maar was dit level. Rechtsonder zee, strand en dan linksboven het te bestormen gebouw.
[ afbeelding ]
Zeg maar deze Saving Private Ryan scene.
[ afbeelding ]
Één van m'n meest bazige dromen ooit.
![]()
Wij gingen in Afghan sniperen en allemaal terroristen killen enzowas ook vet
maja dan word je wakker en voel je je echt een ubergeek.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: