Daar doe ik het voorquote:
voortaan beter timenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
"die foto's"quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik heb die foto's gezien gisteren. Bloed, wonden, ingewanden, etc. Het zijn van die dingen die je ook tegen kunt komen in een medische encyclopedie.
Waarom ban?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:28 schreef antidood1 het volgende:
dafuq...
[ afbeelding ]
Maarja ik ben toch gebanned...
Jah ik heb ook een plaatje gezien van een meisje van veertien ofzo zonder kleren aan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:29 schreef antidood1 het volgende:
[..]
"die foto's"
denken dat dat geen dagelijkse kost is op 4chan
Link naar Filesonic bestandquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:29 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Ik was eventjes een sociaal leven hebben, moet je ook eens proberen. Maar ik ben weer terug. Hoihoi.
beetje zoals fok dus.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef xminator het volgende:
4chan is voor autisten en gehandicapte mongooltjes.
En terecht.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:43 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Link naar Filesonic bestand
Ik snap het niet meer hoor, eerst zet ik gewoon die link neer en krijg ik een ban: "posting link to a referral site".
Dan denk ik, ok, dan maskeer ik die link wel door de puntjes te vervangen door [DOT], krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Ja je spelt het met een c een dubbel aquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |