Eindig je je zinnen nu wel met een punt, je deed dat toch alijd zonder als je een smilie gebruikte?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Flikker dan gewoon op naar 9gag/4chan als je er zo op geilt.
Ben je nu m'n stalker?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:33 schreef autodief het volgende:
[..]
Eindig je je zinnen nu wel met een punt, je deed dat toch alijd zonder als je een smilie gebruikte?
Ah, ok. Wat een zwaar leven zul je dan hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:35 schreef autodief het volgende:
[..]
Neenee ik erger me alleen aan je schrijfstijl.
En weer vergeet SuperwormJim om punten te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, ok. Wat een zwaar leven zul je dan hebbenSucces ermee
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:47 schreef autodief het volgende:
[..]
En weer vergeet SuperwormJim om punten te zetten.
Hahahaha en jij ook, nu kunnen jullie samen koffie gaan drinken!quote:
Een punt achter één woord zetten is niet nodig volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Hahahaha en jij ook, nu kunnen jullie samen koffie gaan drinken!
Wat is dit voor negatief gedrag?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:31 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:57 schreef zovty het volgende:
Lekker belangrijk of 9chan of 4gag beter is.
Het is gewoon friet, en daarmee uit.
9Gag is juist voor newfagsquote:Op woensdag 21 december 2011 08:29 schreef seiramu het volgende:
9gag is handig want je hoeft niet door alle newfags te scrollen en ziet voornamelijk (sfw) afbeeldingen waar ik altijd wel om kan lachen.
Je ziet ze ook steeds meer doorstromen vanuit 9Gag of Reddit, herkenbaar aan de ragecomics die beginnen met *le me.quote:
Dit, en hou die kutplaatjes daar, ja laten we allemaal plaatjes kopiëren want iedereen mag zien dat ik op die website kom. Als ik die plaatjes wil zien dan ga ik zelf wel naar die website.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Sowieso mensen die niet zelf plaatjes maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, en hou die kutplaatjes daar, ja laten we allemaal plaatjes kopiëren want iedereen mag zien dat ik op die website kom. Als ik die plaatjes wil zien dan ga ik zelf wel naar die website.
/a/quote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig blijven ze van /a/ af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |