abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 20 december 2011 @ 23:50:03 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105846298
Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de pr@fok.nl

Hoe open ik een V&A topic?
• Verzin een duidelijke topictitel zodat men in één oogopslag kan zien waar het om gaat.
• Kies een subforum (Vraag of Aanbod) en maak gebruik van tags [TK/TR/GEZ/GRATIS].
• Maak een duidelijke openingspost voor je topic; wat heb je te koop, wat zoek je en in welke staat is het.
• V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
• Geef aan waar het evt. op te halen is of dat je het verstuurt, in of excl verzendkosten.
• Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.
• Heb je meerdere items van één type (bijv. spellen/dvd's), maak hier dan één topic voor aan.
• Wil je gebruik maken afbeeldingen, zorg dan dat deze een maximale breedte hebben van 610 pixels. Heb je hier geen software voor dan kan je de afbeelding verkleinen op bijvoorbeeld http://www.shrinkpictures.com/.

Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.

Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
• Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
• Vind je het te duur? Post dan niet of doe een tegenbod.
• Is de deal rond? Aanpassing nodig van de openingspost? Plaats een Topic Report (mod.gif)
• Mis je een richtprijs/tag/subforum of iets anders? Ga niet het topic vervuilen, en plaats een Topic Report.
• Heb je een goede/slechte ervaring met een user, dan kan je dit melden in ons ervaringentopic bovenaan de index.
• Ga niet slowchatten/babbelen in de topics zelf, doe dit in het V&A SC-topic, deze kun je vinden bij de centrale topics onderin.
• Voor de rest gelden natuurlijk de algemene FOK! voorwaarden.

Twijfel je of je product toegestaan is vraag het dan eerst even aan de mods voor je een topic opent.

Ik krijg mijn geld/product niet! Help!
Het kopen of verkopen van goederen in V&A is volledig op eigen risico, FOK! is geenszins aansprakelijk voor het verloop van een transactie. Kom je je verplichtingen niet na, dan zal FOK! overgaan tot het bannen van je account. Helaas verloopt niet iedere deal even vlekkeloos, probeer er samen uit te komen alvorens je juridische stappen onderneemt. Uiteraard kun je te allen tijde een moderator aanspreken om als tussenpersoon te fungeren.

Contactgegevens:
Vragen, opmerkingen en suggesties kun je hier kwijt.
PM-en kan ook!
Je kan alle moderators ook in één keer PM-en:
PM de V&A-modjes.

Disclaimer:
Deze policy kan zonder voorafgaande berichtgeving aangepast worden. FOK! biedt slechts een plek om gebruikte waar te koop aan te bieden. FOK! is in geen geval aansprakelijk voor enige vorm van schade tengevolge van de inhoud van dit forum. Alle afspraken, betalingen, leveringen etc. zijn volledig voor je eigen verantwoordelijkheid.


Vorige topic: [V&A Feedback & Policy] Zomeruitverkoop zonder zomer!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 21 december 2011 @ 12:52:02 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_105862570
[TK] HP Laserjet 2600N

Kan iemand er HP Color Laserjet 2600N van maken?
pi_105932483
Graag even mn schopjes verwijderen in: [TK] Kleding clear-out! >> Hilfiger, JC Rags, For All Mankind, Junk DL
(behalve de laatste prijsaanpassingen natuurlijk)
Thanks!
pi_105933767
I'm on it ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_105952297
To Wii or not to Wii....that's the question.
  Moderator vrijdag 23 december 2011 @ 09:21:22 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105952823
quote:
Check
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:03:29 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
  zondag 25 december 2011 @ 12:19:52 #8
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_106028567
^O^
pi_106034369
[gratis] Far Cry & Poker aangeboden

Kan wat mij betreft dicht.
pi_106040976
[TK] Radiografische bestuurbare auto van Nikko

Kan dit topic opgeschoond worden? Niet normaal wat een zeurders.
pi_106042485
[TK] Radiografische bestuurbare auto van Nikko

Mag gelijk dicht. Auto is al verkocht :D
pi_106044195
Done !
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_106120809
Deze mag dicht zijn verkocht [TK] Efteling Oud & Nieuw Tickets dagkaarten
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  donderdag 29 december 2011 @ 16:32:56 #14
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_106170147
Deze mag dicht, verkocht en gisteren opgehaald!
[TK] Samsung Galaxy S

Thx.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_106173288
Ik wil mijn huis verhuren. Mag ik dit plaatsen in V&A? :Y
pi_106174075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef MdMa98 het volgende:
Ik wil mijn huis verhuren. Mag ik dit plaatsen in V&A? :Y
Ja hoor, dan wel even alle informatie met betrekking tot de woning in het topic plaatsen, dus geen linkjes naar funda of iets dergelijks :D
Dit zodat de users niet allemaal gaan doorklikken naar die sites maar de communicatie ook hier via FOK! verloopt ;) En gebruik even [TH] in de titel ;)

@JeOma, done
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_106174138
Mijn dank is zeer groot!
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:08:59 #18
344250 75020
ik weet niet beter
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:48:48 #19
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_106213938
^O^
pi_106302898
mag dicht, ik open een nieuwe: [TK] DVD's - speciale uitvoeringen
pi_106302938
oeps.. moet natuurlijk in 'aanbod'... [TK] DVD's (o.a. speciale uitvoeringen)
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 10:04:18 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106303071
3xcheck
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_106303096
Ik zag het ja :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 11:27:24 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106304674
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:05 schreef rene90 het volgende:
Ik zag het ja :')
Hihi :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')