ik slobber een paar blikjes per week van die zooi naar binnen en dat vinden de stoere bierdrinkers maar raar en gayquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
shandy... heb ik weer wat gemist ?!
quote:
Ik moest vanavond nog ff aan je denken, ik zag bij de AH ook zo'n Shandy-display staanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zuip gewoon die meuk uit blikjes. dat is de enige die ik ken
iedere keer dat je een blikje/flesje opentrekt ff posten. en foto's van "ik en mijn Shandy"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik vraag me af of dat gaat lopen? Wat kun je allemaal over Shandy posten?
Zijn er verschillende dan? Ik heb altijd die van Royal Club.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel die met de echte gembersmaak erbij , niet het slappe aftreksel
Nu je het zegt;)quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Coen heeft altijd zo'n ik-moet-poepen-blik als hij serieus kijkt
ja, ze promoten het weer ineens! Superdeboer had er ook al 1!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog ff aan je denken, ik zag bij de AH ook zo'n Shandy-display staan
als je het toch lekker vind.. drink toch lekker op !quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik slobber een paar blikjes per week van die zooi naar binnen en dat vinden de stoere bierdrinkers maar raar en gay
Net als zo'n beker van de starbucksquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedere keer dat je een blikje/flesje opentrekt ff posten. en foto's van "ik en mijn Shandy"
Ieder z'n ding, zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik slobber een paar blikjes per week van die zooi naar binnen en dat vinden de stoere bierdrinkers maar raar en gay
Doen ze toch al. Het is puur die camera die ervoor zorgt dat er wat gebeurt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Qunix het volgende:
Weer een leuk nummertje.... Mag wel wat pittiger hoor... Buiten vallen ze weer in slaap.
Pittiger... beetje een spring plaat ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doen ze toch al. Het is puur die camera die ervoor zorgt dat er wat gebeurt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iedere keer dat je een blikje/flesje opentrekt ff posten. en foto's van "ik en mijn Shandy"
yup, doe ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
als je het toch lekker vind.. drink toch lekker op !ik ken 't nie
juist! al is Starbucks vooral voor hipsters geloof ik en is Shandy veel minder mainstream dus stoerderquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef themole het volgende:
[..]
Net als zo'n beker van de starbucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |